پربحث‌ترین‌های هفته‌ی دوم خردادماه



در «پربحث‌ترین‌های هفته»، به‌مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته گذشته پربازدید شده و موردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته است، می‌پردازیم.

   

حمالی کردن مخبر

«محمد مخبر»، کفیل دولت پس از شهادت ابراهیم رییسی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان نامزد، گفت: «ما داریم حمالی می‌کنیم، این حرف‌ها چیست.» او افزود: «دغدغه‌ای جز خدمتگزاری مردم و پیگیری دستورات رئیس جمهور شهید را نداریم.»/ فرارو

مجری کودک درباره شهید رئیسی و دفاع کردن خدا و امام رضا (ع) از او

«آزاده آل‌ایوب»، مجری کودک در یک برنامه شبکه پویا درباره شهید رئیسی اظهار نظر کرد که خداوند و امام رضا(ع) از «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور شهید دفاع کردند. این گفته‌ی مجری کودک مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و انتقادهای بسیاری در این باره مطرح شده است./ خبرآنلاین

   

 

غرق شدن دو نفر از عوامل یک سریال در اروند رود

چهارشنبه، 9 خردادماه، ۲ تن از دستیاران صحنه یک سریال در رود بهمن شیر دچار حادثه شدند و پیکرها با کمک نیروهای امدادی، هلال احمر و پلیس از رود بیرون آمدند.

 

تصادف شدید «حامیم» و بستری شدن در آی‌سی‌یو

«حامیم»، خواننده پرمخاطب پاپ هشتم خردادماه، تصادف شدیدی را در اتوبان نیایش تهران داشته و به دستور پزشکان بیمارستان ایران مهر تهران به بخش آی سی یو منتقل شد. پس از انتشار این خبر، شمار زیادی از هواداران آن در شبکه‌های اجتماعی در این باره بحث کرده‌اند.

 

 

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها