حواشی هفته



در این گزارش به‌مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته جاری پربازدید شده و موردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته است، می‌پردازیم.

   

ماجرای همستر و سکه‌های مجازی

این روزها همه در محل‌کار و خانه و... یا همستر بازی می کنند یا اسمش را شنیده اند اما می دانند از نظر مالی چیزی مثل رشد بیت کوین نیست.
داستان همستر تلگرام هم از یک بازی شروع شده و خیلی زود تبلیغ آن در ایسنتاگرام زیاد شده و ملت یکی یکی به تلگرام می ایند تا بازی کنند.
در همستر کامبت در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی کاربران می‌توانند فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ی مجازی کسب کنند.
مشخص نیست دقیقا کی ارز آن قابل فروش باشد و اصلا سرکاری هست یا نیست ولی هرچه هست فعلا به یک بازی سرگرم کننده در بین کاربران ایرانی تبدیل شده است.

   

  

قطعی برق نشست وزارت کشور در ثبت نام انتخابات
برق ستاد انتخابات کشور در جریان سومین روز ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، چند بار قطع شد.

ماجرای قطعی برق وزارت کشور در زمان انتخابات ریاست جمهوری در چند روز گذشته یکی از موضوعات جالب در فضای مجازی بود که کاربران به آن واکنش نشان دادند؛ بسیاری معتقد بودند زمانی که برای چنین موضوع مهمی نیز قطعی برق داشتیم چگونه ۱۴۰ هزار نفر برای ثبت خودروهای برقی اقدام کرده‌اند!

  



گل پرسپولیس؛ افساید بود یا نبود؟!
گل مشکوک به آفساید گئورگی گولسیانی که در نهایت منجر به کسب سه امتیاز برای پرسپولیس و قهرمانی این تیم در لیگ بیست و سوم شد، به شدت از سوی هواداران تیم رقیب پرسپولیس مورد نقد و اعتراض قرار گرفت.این گل که در موقعیت شبیه به آفساید به ثمر رسید اعتراض زیادی در بین کاربران به همراه داشت، بسیاری از کارشناسان این گل را سالم اعلام کردند اما برخی دیگر آن را افساید میدانند و همچنان بحث درمورد آن در فضای مجازی داغ است.





حرفی که گران تمام شد/لهجه‌تان را جراحی بکنید!
برنامه‌ی فوتبال برتر ، برای مدیرعامل پرسپولیس سنگین تمام شد. در این برنامه مناظره‌ای میان رضا درویش و فرشید سمیعی شکل گرفت، مدیر سرخ‌ها جملاتی را خطاب به طرف مقابل به زبان آورد که از با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی همراه بوده است. بعد از این حواشی با دستور کمیته اخلاق رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس به مدت ۲۰ روز تا زمان صدور حکم قطعی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.
خبرنگار ایرنا اعلام کرد: رضا درویش بزودی از مدیرعاملی پرسپولیس برکنار خواهد شد.







تصادف حامیم خواننده پاپ
هفته‌ی گذشته خواننده پاپ «حامیم» در یک تصادف راهی بیمارستان شد و پس از سه عمل جراحی و اعلام رضایت گروه پزشکان متخصص، از بیمارستان ایران مهر مرخص شد.
سعید سال افزون مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری «آراد» ضمن تائید این خبر اعلام کرد: «ادامه روند درمانی حامیم با نظارت گروه پزشکان او، در منزل شخصی این خواننده ادامه خواهد داشت و احتمالا حامیم تا چند هفته بایستی تحت نظارت باشد.»
این خواننده پس از تصادفی شدید به بخش آی سی یو منتقل شد و پس از بهبود نسبی، حالا از بیمارستان مرخص شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها