طی یک بازدید؛

عملیات بازسازی و تعمیرات یک سکوی حفاری آغاز شد



«سلمان زاده»، مدیرعامل شرکت حفاری شمال و مدیرعامل ایزوایکو «سلمان ضربی» به همراه جمعی از خبرنگاران استان از روند بازسازی ‌تعمیر سکوی نفتی سحر ۱ در مجتمع کشتی سازی بندرعباس بازدید کردند. این سکو بعد از ۱۳ سال فعالیت برای بازسازی و تعمیرات اساسی به شرکت ایزوایکو داده شده است.

به گزارش صبح ساحل، «سلمان زاده» مدیرعامل شرکت حفاری شمال در بازدید از سکوی نفتی سحر ۱ با تاکید بر به‌کارگیری توان داخلی گفت:«شرکت حفاری شمال، دارنده ۹ دکل کشتی و سه دکل دریایی است که در پروژه‌های متنوعی در سطح صنعت نفت وظیفه حفاری و تکمیل چاه‌ها را بر عهده دارند. یکی از مهم‌ترین دکل‌های دریایی دکل سحر است، این دکل حدود ۱۳ سال فعالیت‌ موثر در صنعت نفت و حفاری‌های موفق انجام داده است و اکنون نیازمند تعمیرات اساسی است.


از همین رو با همکاری شرکت ایزوایکو عملیات بازسازی این سکو نفتی آغاز شده است. پیشتر نیز پروژه‌هایی در این مجموعه انجام گرفته و خوشبختانه پرتوان ظاهر شده است. امیدواریم بعد از تعمیرات اساسی که حدود دو ماه پیش بینی شده این دکل با آمادگی کامل برای خدمت به کشور عزیزمان در سطح صنعت نفت به دریا بازگر‌دد».


«سلمان ضربی»، مدیرعامل مجتمع ایزویکو نیز در این بازدید از آغاز تعمیرات دکل سحر ۱ در این مجموعه خبر داد و گفت:« تلاش خواهیم کرد که با توجه به توان بومی که در منطقه داریم بهترین عملکرد را نشون دهیم؛ با توجه به تجربه‌های کسب شده در تعمیرات اساسی دکل سحر ۲ امیدواریم عملیات بازسازی اساسی دکل سحر۱ طی دو ماه انجام شود و بتوانیم ظرفیت خوب حفاری واقع در دریا را ایجاد نماییم».

  عملیات بازسازی و تعمیرات یک سکوی حفاری آغاز شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها