موج گرمای یونان جان ۴ گردشگر را گرفت



در پی گرمای شدید در یونان تاکنون ۴ گردشگر دچار گرمازدگی شده و جان خود را از دست داده‌اند و جستجو برای یافتن ۴ گردشگر مفقود شده نیز ادامه دارد.

 

به گزارش صبح ساحل، رسانه‌ها می‌گویند یونان در حال تجربه کردن موج گرمای شدیدی است و برای تمامی گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند، هشدار فوری صادر کرده است.

به گزارش ایندیپندنت، در یونان که مقصد گردشگری بسیاری از افراد در اروپا است، تا کنون ۴ گردشگر به خاطر گرمای شدید جان خود را از دست داده‌اند. در همین حال رسانه‌ها می‌گویند سه گردشگر دیگر نیز در این کشور مفقود شده‌اند و احتمال آن هست که به دلیل گرمازدگی هوشیاری خود را از دست داده و جانشان در خطر باشد.

موج گرما تا اندازه‌ای بوده که برخی مکان‌های گردشگری شلوغ مثل «آکروپولیس» پس از گزارش غش کردن مردم در صف انتظار، در‌های خود را به روی بازدیدکنندگان بستند. 

مقامات یونان در حال حاضر هشدار گرمای سطح ۳ صادر کرده و از مردم خواسته‌اند در خانه کار کنند و از فعالیت‌های شدید در فضای باز خودداری کنند. همچنین پزشکان از مردم خواسته‌اند در ساعات بسیار گرم ظهر از بیرون رفتن خودداری کرده و آب زیادی بنوشند.

پانوس جیانوپولوس، هواشناس تلویزیون دولتی یونان می‌گوید موج گرمای امسال بسیار سریع به این کشور رسیده و یونان در قرن بیستم هرگز قبل از ۱۹ ژوئن شاهد موج گرما نبوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها