اولین مسیر دوچرخه‌سواری ساحلی امن

پیست دوچرخه‌سواری 18 کیلومتری در بندرعباس افتتاح شد


نویسنده: فاطمه کریمی

پیست دوچرخه‌سواری بندرعباس به طول 18 کیلومتر و بااعتبار 300 میلیارد ریالی در نوار ساحلی بندرعباس با حضور شهردار بندرعباس و جمعی از مسئولان در بوستان جنگلی بندرعباس افتتاح شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در حاشیه این مراسم گفت: طبق قولی که به ورزشکاران دوچرخه‌سوار داده بودیم، احداث این پروژه را در دستور کار قراردادیم. نوبانی در رابطه با جزئیات این پروژه گفت: هم‌اکنون پیست کاملاً آماده است و 18 کیلومتر نوار ساحلی از پارک جنگلی تا آکواریوم را به آن اختصاص داده‌ایم. وی ادامه داد: رنگ‌آمیزی و نقوش محل دوچرخه‌سواری کاملاً انجام‌شده است.100 تابلوی مشخص در علائم ترافیکی دوچرخه‌سواری نیز در این پیست وجود دارد که امنیت آن را دوچندان کرده است.

 

اولین مسیر دوچرخه‌سواری ساحلی امن در بندرعباس

نوبانی افزود: اعتبار احداث این پیست بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان بوده است. اولین مسیر دوچرخه‌سواری ساحلی در بندرعباس است که کاملاً ایمن تجهیز شده است. نوبانی ضمن تشکر از حضور ورزشکاران و مسئولان ادامه داد: افتخاری است برای مجموعه شهرداری بندرعباس که با مصوب کردن طرح دوچرخه‌سواری در ساحل توانستیم این هدیه را به ورزشکاران و مردم تقدیم کنیم.

 

تلاش برای فرهنگ‌سازی ورزشی

«مهدی نوبانی» شهردار بندرعباس افزود: بسیار مفتخرم که این هدیه ناقابل را به شما ورزشکاران و مردم عزیز شهر بندرعباس تقدیم می‌کنم. تمام تلاش خود را در جهت فرهنگ‌سازی ورزش و دوچرخه‌سواری انجام می‌دهیم.

 

سه‌شنبه‌های بدون خودرو در بندرعباس

نوبانی با اشاره به تلاش مجموعه خود در جهت فرهنگ‌سازی ورزش و دوچرخه‌سواری افزود: با توجه به اینکه سه‌شنبه‌ها روز بدون خودرو نام‌گذاری شده است. ان شاالله هر سه‌شنبه همهٔ مردم شهر بندرعباس، مخصوصاً مسئولین با دوچرخه تردد کنند. تمام تلاش خود را در جهت بهتر شدن مسیر دوچرخه‌سواری ساحلی انجام می‌دهیم. یک پیست ۴ کیلومتری هم وجود دارد که کاملاً استاندارد است و عزیزان دوچرخه‌سوار می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

 

بهره‌برداری از 9 پروژه در عید قربان تا غدیر

 

نوبانی اضافه کرد: در فاصلهٔ عید سعید قربان تا عید غدیر ۹ پروژه تعریف‌شده است که پروژه پیست دوچرخه‌سواری دومین پروژه است. پروژه اول در مجموعه کشتارگاه نیمه‌صنعتی و بازارچه دام بود که در مجموعه کشتارگاه شهر بندرعباس به بهره‌برداری رسید. وی افزود: پیست دوچرخه‌سواری امروز با حضور شما عزیزان افتتاح شد. فردا آیین کلنگ زنی زمین ورزشی در شهرک پیامبر اعظم را خواهیم داشت و روز بعد بازگشایی معبر آزادگان در دستور کار است.

نوبانی در رابطه با دیگر برنامه‌های عیدانه گفت: افتتاح پیست پیاده‌روی استانداردی را نیز در پارک جنگلی خواهیم داشت. این پیست کاملاً استاندارد است و مردم می‌توانند برای پیاده‌روی و ورزش از آن استفاده کنند. افتتاح پل شهید سالاری و شهید ظاهری که بزرگ‌ترین گره ترافیکی شهر بندرعباس را حل خواهد کرد نیز انجام می‌شود. بازسازی و زیباسازی محلهٔ کمربندی و سورو از دیگر برنامه‌های عیدانه است. پروژه‌های دیگری نیز به بهره‌برداری خواهند رسید. ان شاالله مجموعه شهرداری بندرعباس بتواند با زیباسازی شهر سبب خوشحالی مردم شود.

               

                                                        

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها