با حضور شهردار بندرعباس برگزار شد

اختتامیه اولین دوره لیگ پتانک هرمزگان



مراسم اختتامیه اولین دوره لیگ پتانک هرمزگان با حضور شهردار بندرعباس و جمعی از مسئولین برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل ،مراسم اختتامیه اولین دوره لیگ پتانک هرمزگان با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، عماد کریمی سرپرست انجمن بولس و پتانک هرمزگان،  کیانوش زارعی دبیر هیئت انجمن های ورزش های رزمی و جمعی از مسئولین، ورزشکاران و دست اندرکاران برگزاری لیگ پتانک در شهرداری مرکزی بندرعباس برگزار شد.


در این مراسم که باحضور تعدادی از ورزشکاران و مقام آوران پتانک هرمزگان و تعدادی از مسئولین برگزار شد عماد کریمی سرپرست بولس و پتانک هرمزگان ضمن قدردانی و تشکر از حمایت های شهردار بندرعباس نسبت به توسعه و گسترش این ورزش با حمایت مداوم مسئولین ابراز امیدواری کرد.


کریمی در ادامه از زحمات و تلاش همه ورزشکاران و دست اندرکاران که در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر کرد.


در ادامه این مراسم، شهردار  بندرعباس، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های سرپرست انجمن بولس و پتانک هرمزگان و شنیدن درخواست های ورزشکاران و حاضرین، به ادامه دار بودن حمایت ها از این ورزش تاکید کرد. در بخش آخر مراسم از دست اندرکاران و ورزشکاران با اهدای احکام و لوح سپاس تقدیر و همچنین احکام و مدال‌ های مقام آوران و بازیکنان اخلاق در بخش آقایان و بانوان اهدا شد.


در بخش آقایان، هادی امامدادی، محمود طاهری‌ زاده و محسن قانع به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش بانوان ،فاطمه حسین پور، سارا عالی زاده و فرخنده خاندان  اول تا سوم شدند.


همچنین حمیده آدینه زاده و محمدامین چشم براه به عنوان بازیکنان اخلاق در بخش بانوان و آقایان انتخاب شدند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها