فرماندار شهرستان بندر خمیر خبر داد

افزایش سرانه های ورزشی از اولویت های ورزشی است 



نشست  فرماندار شهرستان بندر خمیر با هیئت های ورزشی وسمن های شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان  برگزار شد.

                                      
به گزارش صبح ساحل، میرهاشم خواستار با اشاره به افتخارات و درخشش ورزشکاران شهرستان در سطح جهانی،ملی و استانی گفت: ورزشکاران شهرستان بندر خمیر با کسب مقام برتر در رشته های مختلف ورزشی در سطح جهانی و کشور جز سرمایه این کشور هستند.
وی  با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: ورزشکاران شهرستان در برگزاری باشکوه انتخابات ۸ تیر ماه پرچم‌ دار مشارکت حداکثری خواهند بود.

                
خواستار اظهار داشت: ورزشکاران با حضور گسترده خود در همه عرصه ها نقش آفرینی کرده اند و در میدان انتخابات نیز یک بار دیگر روحیه قهرمانی و پهلوانی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

                  
فرماندارشهرستان بندرخمیر گفت: دشمن همچون دوره های گذشته به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات است، همه ما باید با بینش و آگاهی همه ترفندهای آن ها را خنثی کنیم و بار دیگر صلابت کشور را برای همه به اثبات برسانیم.
خواستار با بیان این که ورزشکاران با استعداد و توانمندی فراوانی از این شهرستان در تیم های ملی حضور دارند و برای کشور افتخار آفرینی می کنند، خاطرنشان کرد: قهرمانان و مدال آوران ورزشی شهرستان حمایت بیشتر می شوند.

            
فرماندار بندر خمیر با تاکید بر کمک به رشد ورزش شهرستان  گفت: باشگاه داران و مربیان ورزشی ظرفیت بالایی دارند و با جذب نوجوانان و جوانان در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شهرستان فعالیت می‌کنند که این کار خیلی بزرگ در سطح جامعه است.
خواستار تاکید کرد: برای تربیت و پرورش ورزشکاران در سطح قهرمانی باید از تمام ظرفیت ها استفاده و فعالیت‌های ورزشی انجام شده به مردم تبیین شود.

          
این مقام مسئول افزایش سرانه های ورزشی، از جمله اولویت های ورزشی دولت در شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: اکثر نقاط شهرستان حداقل دارای یک زمین چمن مصنوعی فوتسال هستند، سالن مجهز تنیس، فضاهای ورزشی دیگر شهرستان  بخشی از خدمات دولت در سطح شهرستان بندر خمیر است.

                    
در این نشست مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و باشگاه داران شهرستان به بیان مسائل، کاستی ها و درخواست های خود در زمینه های مختلف پرداخته و خواستار رسیدگی و رفع آن ها شدند. همچنین در پایان این نشست از تعدادی بانوان الگوی حجاب و عفاف تجلیل به عمل آمد.

                       

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها