رقابت‌های قهرمانی و انتخابی ووشو هرمزگان

بندرعباس در مجموع نوجوانان و جوانان قهرمان شد



رقابت‌های قهرمانی و انتخابی ووشو استان در دو بخش ساندا و تالو در بندرعباس برگزار شد.

                                    
به گزارش صبح ساحل،  یک دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی بانوان استان گرامیداشت شهدای خدمت در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در بخش ساندا و نونهالان، نوجوانان و جوانان در فرم‌های استاندارد در بخش تالو با حضور ۶۸ نفر  در قالب تیم‌های شهرستان بندرعباس، بستک، پارسیان، حاجی‌آباد، قشم و میناب به میزبانی آکادمی ووشو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بندرعباس در حضور ساره نعمتی نائب بانوان هیأت برگزار شد.

                      
در رتبه بندی تیمی در بخش ساندا در رده سنی نوجوانان تیم شهرستان بستک اول و تیم‌های بندرعباس و شهرستان میناب دوم و سوم شدند.
در رده سنی جوانان تیم بندرعباس اول،  میناب و قشم دوم و سوم شدند.
در مجموع دو رده سنی نوجوانان و جوانان در  بخش ساندا تیم بندرعباس به مقام اولی رسید. بستک دوم و میناب سوم شد. در بخش تالو تیم بندرعباس اول شد و تیم‌های میناب و قشم دوم و سوم شدند.

         
در مجموع دو بخش ساندا و تالو تیم بندرعباس به مقام قهرمانی رسید. تیم بستک نائب قهرمان شد و تیم میناب به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت. 

                 
تیم منتخب بانوان رده‌های سنی جوانان، نوجوانان و نونهالان در مردادماه سال جاری به پیکارهای انتخابی تیم ملی بمیربانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی تهران اعزام خواهند شد.

    
در بخش ساندا نفرات اول و دوم پیکارهای انتخابی بانوان در رده سنی جوانان به اردوی تیم منتخب استان جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی تیم منتخب استان دعوت شدند و نفرات برتر نوجوانان جهت اعزام به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر به اردوی تیم منتخب دعوت شدند. نفرات برتر بخش تالو در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و نوجوانان جهت اعزام به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر به اردوی آماده سازی دعوت خواهند شد.
در جریان این مسابقات، محمدامین عسکری‌زاده رئیس هیئت نیز در محل برگزاری مسابقات حضور یافت و در دفتر هئیت با مربیان و سرپرستان تیم‌ها در خصوص مسائل و حل مشکلات ووشو بانوان شهرستان‌ها گفت وگو کرد.

                                   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها