نشست هم اندیشی پایگاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد؛

تکلیف اول هر شهروند حضور در انتخابات است


نویسنده: صبح ساحل


نشست هم‌اندیشی جهت مشارکت و حضور حداکثری مردم در دومین دور از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور «سردار سالاری»، سپاه امام سجاد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین پولادی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد و سالاری مسئول روابط در مجموعه کشتی‌سازی با اصحاب رسانه در پایگاه امام سجاد (ع) بندرعباس با محور آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی برای جلوگیری از دوقطبی شدن مردم و حضور حداکثری شهروندان در انتخابات روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد.

  
به گزارش صبح ساحل، سردار سالاری در این نشست بر اهمیت حضور مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود:  تلاش کنیم تا همه باهم انتخابات پرشور را در ایران اسلامی شاهد باشیم تا در این حماسه بزرگ، افرادی را انتخاب کنیم تا راه شهید رئیسی را دنبال کند. چراکه راه رئیس‌جمهور شهیدمان همان راه خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی‌ است. سالاری تأکید کرد: سپاه امام سجاد (ع) با توفیق در کنار آحاد مردم حضور خواهد داشت و در حوزه مشارکت و هم در حوزه تکمیل و تقویت امنیت در کنار نیروهای نیروی انتظامی انتخاباتی پرشکوه و حضور حماسی مردم عزیزمان را شاهد باشیم.
فرمانده سپاه امام سجاد افزود: «ما کشوری هستیم که بعد از جنگ ۸ ساله توانستیم افتخارات بزرگی کسب نماییم یکی از مهم‌ترین آن‌ها در بحث پیشرفت تسلیحاتی است که افتخار ماست. چرا ما در حوزه اقتصادی، حوزه فرهنگی، آموزه‌های دینی و قرآن کریم نباید این افتخار را داشته باشیم. ما شخصیت‌های والایی در این نظام و چهره‌های مذهبی بزرگی داریم. این کشور ازنظر اقتصادی و فرهنگی و هم جغرافیایی یک کشور غنی است؛ نیاز است که برای خدمتگزاری برای ایران اسلامی همگی پای‌کار بیایند و در سرنوشت کشورمان سهیم شوند».
پولادی، نماینده ولی فقیه در پایگاه امام سجاد هرمزگان با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو گفت: «برای چندمین بار در طول انقلاب اسلامی شاهد برگزاری انتخابات زودهنگام هستیم. ازآنجایی‌که در مرحله اول هیچ‌کدام از کاندیداها حائز کسب تعداد مورد نیاز آرا  نشدند این انتخابات به دور دوم کشیده شد که در روز جمعه پیش‌رو برگزار خواهد شد. نکته اول جایگاه اثرگذاری اصحاب رسانه بر عموم جامعه است.
 بر کسی پوشیده نیست که مردم و به‌ویژه جوانان بسیار تحت تأثیر آن هستند؛ این موضوع مهمی است که اصحاب رسانه افکار عمومی را به کدام سمت هدایت می‌کنند. قلمی که زده می‌شود، تصویری که مخابره می‌شود؛ نشان می‌دهد که اصحاب رسانه نگاه ملت را به کدام جهت سوق می‌دهند.
هر فردی در هر جایگاهی دارای مسئولیت‌هایی است و در روز قیامت نسبت به آن مسئولیت از وی سال خواهد شد». پولادی افزود: «انقلاب اسلامی که ما حاصل تلاش تمام انبیا تمام رسولان الهی و ائمه اطهار است و هیچ‌کس حق تعلل و حق کوتاهی در حفظ و پاسداری از این انقلاب اسلامی را ندارد. همه موظف و مکلف هستند که انقلاب اسلامی را باجان و دل پاسداری کنند.
همانند شهیدانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی، آیت‌الله رئیسی و امثال شهید حججی و همه شهدای عزیزی که جانشان را دادند تا از این انقلاب محافظت کنند». نماینده ولی فقیه در پایگاه امام سجاد (ع) گفت: » در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و هر شهروند دو تکلیف بر گردن دارد؛ تکلیف اول حضور حداکثری است چراکه حضور حداکثری آبروی و پشتوانه نظام است. در یک نظام مردم‌سالار دینی اولین مؤلفه قدرت حضور مردم است.
باید تمام توان را به‌کارگیریم تا مردم ترغیب شوند با هر نگاه و بینشی به‌پای صندوق آرا بیایند. به استناد به سخن حضرت آقا کسانی که ایمان و دین ندارند و انقلاب اسلامی را نیز قبول ندارند، ایرانی که هستند؛ امروز آینده ایران به حضور حداکثری
است. همه‌ی ما و هرکسی که به کشورش علاقه‌مند است باید تلاش کند که مردم به‌پای صندوق آرا آمده و حضور حداکثری اتفاق بیفتد.
تکلیف دوم انتخاب اصلح است. باید بررسی کنیم و به یک انتخاب اصلح برسیم و حتی کمک کنیم که دیگران نیز به انتخاب اصلح برسند همه‌ی ما مکلفیم و در آینده باید پاسخگو باشیم. افرادی هستند که با دوقطبی سازی‌هایی سعی دارند تا آرای مردم را به دست بیاورند.
مسائلی پیرامون حجاب، تعامل و تقابل با دنیا را مطرح می‌کنند و سعی بر دلسرد کردن مردم از این انقلاب رادارند. ما در ۳۴ ماه دولت شهید رئیسی دیدیم که می‌شود کار انجام داد ما توانستیم معوقان فرهنگیان را پرداخت کنیم، یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار بشکه نفت را می‌فروشیم، ۵۰۰۰ کارخانه راکد را به چرخه فعالیت بازگرداندیم، بیمارستان‌ها را تکمیل کردیم، با عربستان و بحرین ارتباط برقرار کردیم، حتی با امریکا اگر احترام متقابل باشد اگر منافع ایران پایمال نشود درهای تعامل باز است؛ ما برای تقابل با دنیا نیامدیم، گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان تعامل با دنیا و همزیستی با همه ملت‌های عالم است».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها