کرمان و سیستان و بلوچستان هم مشمول کاهش ساعت اداری شدند/ هرمزگان همچنان چشم انتظار تصمیم مدیران



فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های سیستان و بلوچستان و کرمان در روز شنبه مورخ ۶ مردادماه از ساعت ۶ صبح آغاز و رأس ساعت ۱۱ به پایان می‌رسد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، بنا بر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، با توجه به تداوم گرمای هوا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی در روز شنبه مورخ ۶ مردادماه از ساعت ۶ صبح آغاز و با ۲ ساعت تعجیل رأس ساعت ۱۱ به پایان می‌رسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می‌شود.

همچنین «علی بیگ زاده»، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان امروز پنجم مرداد ماه در این رابطه اظهار کرد: با توجه به افزایش و تداوم گرمای هوا طی روزهای آینده، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تغییر کرد. 

وی افزود: به منظور مدیریت مصرف انرژی و با توجه به افزایش دما، فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان کرمان از فردا شنبه ۶ مرداد تا روز دوشنبه هشتم مرداد ماه، از ساعت ۶ تا ۱۱ خواهد بود. 

براساس این گزارش، دستگاه‌های خدمات‌رسان و کشیک، مشمول این تغییر ساعت نبوده و ارائه خدمات آنها به شهروندان همانند گذشته برقرار است. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها