۶۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های قشم کشف شد



فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف یک محفظه پلاستیکی موسوم به «مشک ماری» حاوی بیش از ۶۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب های جزیره قشم خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار بهادر اسماعیلی»،فرمانده مرزبانی استان هرمزگان روز شنبه گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت به وسیله مشک‌های پلاستیکی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با اعزام این مرزبانان مدافع امنیت به محل مورد نظر قاچاقچیان با مشاهده آنان با بریدن طناب مشک که به شناور متصل بود از محل متواری شدند و مرزبانان در این عملیات دریابانی موفق به کشف یک عدد محفظه پلاستیکی حاوی ۶۶ هزار ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مرزبانان قرار دارد، تصریح کرد: کارشناسان اقتصادی ارزش این محموله کشف شده را ۲۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

‌سردار اسماعیلی با بیان اینکه رزمندگان مرزبانی زیر تابش شدید نور خورشید تابستان و شلاق تندبادهای زمستان یا طوفان های پرحجم و فلج کننده جانشان را برای آسایش هموطنان به خطر می اندازند، گفت: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در خشکی و دریا تنگ خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها