راه‌یابی سه آزادکار ایران به فینال کشتی آزاد جوانان جهان/ رحمانی راهی دیدار رده‌بندی شد



در پایان مسابقات مقدماتی کشتی آزاد قهرمانی جهان جوانان ابراهیم خواری در وزن ۶۱ کیلوگرم، علی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. ابوالفضل رحمانی راهی مسابقه رده‌بندی شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر پونته ودرای اسپانیا برگزار شد. در پایان مسابقات مقدماتی ابراهیم خواری در وزن ۶۱ کیلوگرم، علی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. ابوالفضل رحمانی راهی دیدار رده‌بندی شد و امیررضا دلیری نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

نتایج نمایندگان ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر جاکوب برونر از پورتوریکو را شکست داد. اوی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر بهووانیش از هند را مغلوب کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. خواری در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندرو بولر از سوئیس را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ از سد عبدینور نورلانبک از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با ماسانوسوکه اونو از ژاپن کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر پائول گونکالوس از برزیل را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ گیگی سابتیریکا از رومانی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با موحامد بکتمیروف از اتریش با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل شینگو آندو از ژاپن به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف لاداریون لوکت از آمریکا می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر پیتر زیونووسکی از مجارستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر هو هوانگ از کره جنوبی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. رحمانی در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۶ باتبیلگون نادامبات از مغولستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب ابراگیم کادیف از روسیه شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیررضا دلیری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر وازدیم بندرکوف از بلاروس را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۴ بر ۴ کای کایو از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. دلیری در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۳ مغلوب مصطفی گادجی مالاچدیبیروف از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان مجارستان و مغولستان می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل کامیل کوراگلیف از قزاقستان قرار بگیرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی در دور نخست با نتیجه ۷ بر صفر سینگ جاسپوران از هند کشتی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اوموگبای آسیکومهه از کانادا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. معصومی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ایوان میروشنیچنکو از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد هاکان بویوکجینگیل از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. معصومی در دیدار پایانی به مصاف بنجامین کوتر از آمریکا می رود.

مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها