رایزنی های مدیرعامل ایزوایکو در قلب اروپا:

ایزوایکو مقصد بعدی صنعتگران ایتالیـا و فرانسـه



صبح ساحل - اقتصادی// مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در سفر چند روزه ریاست جمهوربه ایتالیا و فرانسه با همراهی هیئت همراه دکترروحانی ، رایزنی های صنعتی ،اقتصادی صنعت دریا را پیگیری نمود.

حمید رضائیان اصل که به همراه وزیر صنعت و معدن وتجارت وسایر وزرا ومدیران ارشد اقتصادی سیاسی کشور دکتر روحانی را دراین سفر همراهی میکرد ضمن مذاکره با مدیران بخش های اقتصادی و صنعتی اروپا در ایتالیا و فرانسه روند بازاریابی صنعتی و تکنولوژی ایزوایکو در افق پسا تحریم را بررسی نمود.

گفتنی است در شرایطی که ایزوایکو در یک سال اخیر توانسته با بزرگترین بنگاه های صنعتی – اقتصادی حوزه دریا در آلمان ، روسیه و کره تفاهمنامه همکاری به امضا برساند، شرایط پساتحریم و همچنین دست یافتن به تکنولوژی های روز و تلفیق آن با تجربه ارزشمند مهندسی و عملیاتی دوران تحریم باعث شده تا سایر کشورهای صاحب تکنولوژی صنعت دریا نیزمدنظر قرارگیرند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس همچنین در این سفر مباحث سرمایه گذاری خارجی در این منطقه را جهت آشنایی طرف اروپائی ارائه نمود.

رضائیان اصل بر مزایای این منطقه به عنوان تنها منطقه ی ویژه صنعت دریا درکشوروصنایع وابسته آن مانند بانکرینگ، شهرک صنایع دریایی بالادست و پائین دست آن و ظرفیت و پتانسیل های موجود آن در خاورمیانه تاکید کرد.

این تحولات درحالی است که مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)در چهارسال اخیر توانسته صنعت ورشکسته دریادرکشوررا به صنعتی سودده با توان مهندسی و عملیاتی بالا تبدیل نماید و اکنون با همکاری با بزرگترین صنایع دریایی دنیا مانند نوردیک آلمان ، کرانسی روسیه و هیوندای کره به عنوان برندی جهانی در منطقه و دنیا شناخته شود .

سیرتحولات وروند رشد ایزوایکو به گونه ای بوده است که اکنون نه تنها در هرمزگان و بندرعباس به عنوان محل کارخانجات مجتمع ودر کشور و منطقه خاورمیانه شناخته شده بلکه به عنوان یکی از بزرگترین برند های جهانی صنعت ساخت کشتی های مختلف ، سکوهای گازی و نفتی وتعمیرات اساسی دکل های نفتی در اروپا و دنیا شناخته شده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها