یک مسوول :

220مدرسه حاشیه خیابان‌های بندرعباس دارای شناسنامه ایمنی شدند



صبح ساحل ، اجتماعی - رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: درآستانه بازگشایی مدرسه ها و کاهش دغدغه دانش آموزان به هنگام عبور و مرور برای220 مدرسه حاشیه خیابان های این شهر شناسنامه ایمنی تهیه شد.

سعید حسینی ‌پور در جمع خبرنگاران افزود: ایمن سازی محدوده ترافیکی مدرسه ها از سال 94 در بندرعباس آغاز شده که این موضوع با توجه به اهمیت آن در اولویت برنامه های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح با هدف بهبود و ارتقای وضعیت ترافیکی، کاهش سرعت وسایل نقلیه، بالا بردن ضریب ایمنی در عبور و مرور دانش آموزان و همچنین آرام سازی ترافیک در محدوده مدرسه ها و گذرگاههای عبور دانش‌ آموزان در دست اقدام است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس اظهارداشت: تعویض تابلوی فرسوده، شست و شو خط کشی عابر پیاده، تعویض باطری چراغ چشمک زن، تعویض سرعت گیرهای فرسوده، اصلاح و بهسازی گذرگاه های عابر پیاده و نصب پکیج پناه عابر پیاده نیز برای مدرسه های حاشیه خیابان ها پیش بینی شده است.

حسینی پور ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح، شاهد کاهش تصادف و ارتقای نظم و امنیت اجتماعی بیشتری نیز در شهر خواهیم بود.

سعید حسینی پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مسافر در پایان اضافه کرد: توجه به فرهنگ ترافیک، اصلی‌ ترین راهکار برای جلوگیری از آثار منفی ناشی از تخلف جانی و خسارت مالی بوده که گریبانگیر مسایل اجتماعی و اقتصادی کشور است که باید به صورت گسترده‌ تری آموزش داده شود.سال گذشته 360 هزار دانش آموز در 16 هزار کلاس درس در استان هرمزگان مشغول به تحصیل شدند./ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها