نشست روســـای هیـــات های ورزشـــی برگــــزار شـــــد



صبح ساحل ، ورزشی - نشست روسای هیات های ورزشی استان به ریاست محمودرضا امیاری مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان وبا حضور معاونین اداره کل و نیروهای ستادی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان در این نشست اظهارداشت: از همه مسئولینی که برای پیشرفت ورزش استان خالصانه تلاش می کنند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی ادامه داد: افتخاری است که نصیب من شده که خدمتگزار ورزش استان هرمزگان باشم و افتخار می کنم برای مردم کار و تلاش می کنم .

امیاری افزود: استان هرمزگان دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی است و می توانیم با همکاری و کمک هم برای اعتلا و توسعه ورزش استان گام برداریم و باید از همه ظرفیت های موجود بهره لازم را ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: افراد تحصیل کرده و با تجربه و پیشکسوتان خوبی در عرصه ورزش استان در اختیار داریم که می توانیم از این ظرفیت ها ی موجود استفاده نماییم.

وی افزود: هیات های ورزشی طبق یک برنامه ورزشی، موضوع استعدادیابی و آموزش،ورزش همگانی،ورزش قهرمانی و ورزش بانوان و میزبانی مسابقات را در اولویت کار خود قرار دهند،زیرا هیات ها بازوان قدرتمند این اداره کل می باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان بیان داشت: هیات ها در اجرای برنامه های خود مستقل هستند و اداره کل ورزش و جوانان پیشتیبانی ، نظارت و ارزیابی هیات ها را انجام می دهد همچنین روسای هیات ها می توانندبا هماهنگی یک روز از هفته را که در اختیار هیات ها قرار می گیرد، برای بیان مسائل و برنامه هایشان به دفتر مراجعه کنند.

وی اظهارکرد: از شما روسای هیات های ورزشی می خواهم با فدراسیون ها بیش از پیش ارتباط وتعامل در جهت توسعه ورزش استان برقرار کنید.

وی خاطرنشان کرد:برای اعتلا و پیشرفت ورزش استان نیز به یک کار تیمی و گروهی نیاز است و امیدوارم با همکاری هم بتوانیم در این مسیر موفقیت های پی در پی را شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خطاب به روسای هیات های ورزشی استان تصریح کرد: امیدوارم با کمک و همکاری همه بتوانیم ورزش استان را به جایگاهی که لایق است برسانیم زیرا جامعه و جوانان ما نیاز به شور و نشاط دارند وهمچنین ورزش بانوان را بیش از پیش مورد توجه قراردهید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآورشد:المپیاد ورزشی که یک رویداد ورزشی می باشد از جمله مهم ترین برنامه های در پیش رو می باشد و استان نیز میزبان دو رشته والیبال ساحلی و اسکیت این المپیاد می باشدو تمامی هیات ها را با بهترین امکانات و تجهیزات برای حضور قوی به این مسابقات اعزام خواهیم نمود.

درادامه خادمی معاونت ورزشی اداره کل اظهارداشت: در هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از 450برنامه فرهنگی‌و ورزشی در استان برگزار خواهدشد .

معاونت ورزشی با بیان این که یکی از رویداد های مهم پیش روالمپیاد ورزشی کشور است افزود: از تمامی هیات‌ها می خواهیم بهترین اعزام ها را در المپیاد داشته باشند.

المپیاد ورزشی در در دو بخش دختران و پسران و رده های سنی 12تا15سال از 30آبان تا 9آذر در 39رشته برای آقایان و 29رشته برای بانوان برگزار می شودو هرمزگان میزبانی دو رشته اسکیت و والیبال ساحلی را برعهده دارد.

گفتنی است در ادامه روسای هیات های ورزشی استان به معرفی و بیان مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و گزارشی از برنامه های هفته تربیت بدنی وورزش را ارائه نمودند.

 بازدید مدیر کل ورزش و جوانان از مجموعه هفت تیر بندرعباس  و شهر تخت 

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان از مجموعه ورزشی شهدای هفت تیر شهر بندرعباس بازدید نمود.

محمود رضا امیاری به اتفاق اعضای شورای معاونین از مجموعه شهدای هفت تیر بندر عباس بازدید به عمل آورد.

امیاری همچنین در بازدید از سالن های ورزشی این مجموعه پیگیر وضعیت مناسب سازی فضای بیرونی ورزشگاه و نیز تعمیرات و نوسازی سیستم های سرمایشی و برخی کارهای اساسی در این مجموعه شد.

وی از مرکز آموزش هفت تیر،سالن بسکتبال، سالن والیبال ،سالن جانبازان و معلولین،سالن تکواندو،سالن بوکس،سالن هندبال، سالن ژیمیناستیک،سالن صخره‌نوردی،سالن تنیس روی میز،پایگاه قهرمانی واستخراین مجموعه را بازدید و بررسی نمود.

مدیر کل ورزش وجوانان استان در بازدید از مجموعه هفت‌تیر از نزدیک در جریان شرایط و مشکلات این مجموعه قرار گرفت و نسبت به رفع آن ها دستور پیگیری های لازم را به دفتر فنی مهندسی ومعاونت توسعه و منابع اداره کل دادند.

گفتنی است دراین بازدید مظفر مهری خادمی نسب معاون ورزشی اداره کل ،ایرج رستمی معاونت توسعه منابع ،علی خواجه فینی معاونت فرهنگی امور جوانان ،عامری مسئول حراست اداره کل ،مسیحی مسئول دفتر فنی ومهندسی و همکارانش،رضایی مسئول ورزش بانوان مدیرکل را همراهی نمودند.

لازم به ذکر است مجموعه شهدای هفت تیر دارای 14 سالن ورزشی و یکی از پر ترددترین مجموعه ورزشی است که بیش از14هیات فعال ورزشی دارد. 

 بازدید از اماکن ورزشی شهر تخت  

مدیرکل ورزش وجوانان از اماکن ورزشی شهر تخت بازدیدنمود.

محمودرضا امیاری مدیر کل ورزش وجوانان و هیئت همراه از اماکن ورزشی تخت بازدید نمود و در جلسه شورای تخت حضور یافت.

امیاری مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با توجه به نقش ورزش در سلامتی جامعه و نشاط اجتماعی و همچنین پویایی ورزش در تمامی شهرستان ها ، شهر ها و روستاهای استان از اماکن ورزشی تخت بازدید نمود.

وی طی این بازدید  جلسه‌ای با اعضای شورای ورزشی شهر تخت داشت  و خواستار پویایی ورزش بومی و محلی و ورزش بانوان شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: پتانسیل های بسیار خوب و مستعدی در جای جای استان هرمزگان وجود دارد که می بایست این نیروی بالقوه با حمایت های همه   مسئولین به بالفعل تبدیل شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها