دهکده ساحلی آبی در بندرعباس احداث می شود



 صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان دردیدار با فرماندهی سپاه امام سجاد اظهارداشت:ظرفیت های بسیار زیادی در استان وجود دارد و در واقع ورزش می تواند در بسیاری از موارد کمک حال استان باشد .

 وی بیان داشت:  ورزشکاران هرمزگانی در عرصه های ملی و بین المللی موفقیت‌های بسیاری را کسب نموده اندکه می بایست روی این ظرفیت ها سرمایه گذاری  کرد .

امیاری افزود: در استان همه برای توسعه و پیشرفت ورزش وجوانان در تلاش هستند و کمک می کنند. و با توجه به پتانسیل و ظرفیت دریا و ساحل و تلاش مسئولین درصدد احداث دهکده ساحلی برای ورزش های آبی و ساحلی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان اظهار داشت:به دنبال ایجاد یک کارگروه اقتصادی هستیم  تا  از بنگاه های اقتصادی کوچک وبزرگ همچون صنایع غرب در جهت توسعه ورزش قهرمانی و همگانی کمک بگیریم.

در ادامه سالاری فرمانده سپه امام سجاد اظهارداشت: ظرفیت‌ها و فرصت های خوبی نسبت به استان های دیگر داریم  که باید با برنامه ریزی و تجمیع امکانات برای توسعه ورزش استان از این پتانسیل ها بهره ببریم.

وی افزود:نگاه ما توسعه ورزش ،بالاخص وزش قهرمانی و ورزش همگانی است و تعامل بسیار خوبی هم با مجموعه ورزش داریم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) اظهار کرد: تقویت سالن هاو برنامه های ورزشی در دستور کارقرار دارد ودر حال تکمیل و توسعه آن در سراسر استان هستیم .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها