قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال هرمزگان :

داشتن یک زمین چمن خواسته به حق جوانان سندرکی است



اعضای هیات فوتبال سندرک با دبیر هیات فوتبال استان در دفتر این هیات در محل ورزشگاه خلیج فارس  دیدار کردند.

به گزارش صبح ساحل : دراین دیدار که غلام نمکپور سرپرست اداره ورزش وجوانان بخش سندرک اعضای هیات فوتبال بخش سندرک را همراهی می کرد، مسعود شبانی رئیس هیات فوتبال بخش سندرک اظهار داشت : بخش سندرک با جمعیتی نزدیک به 25 هزار نفر از داشتن یک زمین چمن برای جوانانش رنج می برد. 

وی افزود : برای احداث این زمین چند سال است مکاتباتی با اداره کل ورزش وجوانان و اداره ورزش وجوانان شهرستان میناب داشته‌ایم ، اما هنوز موفق نشده ایم وکسی هم جوابگو نیست .

رئیس هیات فوتبال سندرک با بیان این که  تعداد 25 روستا زیر پوشش این بخش است اظهار داشت : در حال حاضر تعداد 12 تیم فوتبال به صورت رسمی فعالیت می کنند ودوری مسافت  و پراکندگی روستاها ازهم باعث شده تا هیات  در برگزاری مسابقات با مشکلات زیادی روبرو باشد.

و ی از دیگر مشکلات ،  مصدومیت جوانان ورزشکار درهنگام بازی در زمین سنگلاخی وخاکی دانست و گفت:  که سال هاست که جوانان ما با این مشکل روبرو  هستند واز مدیر کل ورزش وجوانان استان درخواست داریم برای این بخش مرحوم که جوانانش عاشق رهبر ونظام هستند ودرتمام صحنه های انفلاب حضور فعال خود رانشان داده اند هرچه زودتر یک زمین چمن را در دستور کارخود قراردهند تا جوانان سندرکی با دلگرمی بیشتر درصحنه های ورزشی حضور داشته باشند.

شبانی درادامه به حضور فعال اعضای هیات درخدمت رسانی به جوانان اشاره کرد وافزود: اعضای هیات با وجود مشکلات مالی و بدون هیچ چشمداشتی درسال گذشته بسیار فعال وپرکار نشان دادندو برنامه های چشمگیری رادر سطح مختلف از جمله برگزاری مسابقات بزرگسالان بخش ، برگزاری مسابقات رده های سنی ودیگر مسابقات به انجام رساندند و  یکی از نتایج  خوبی که ابن بخش درمسابقات فوتبال روستایی وعشایری استان به دست آورد کسب مقام دوم دراین مسابقات بود که نشان از پتانسیل بالای جوانان این بخش  دارد. 

در ادامه این دیدار قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال استان اظهار داشت : بعداز برگزاری دوره آموزشی اولویت ما هیات های شهرستانی هستند ، که دراین رابطه سال گذشته از چند هیات شهرستانی بازدید به عمل آوردیم واز نزدیک بامسایل ومشکلات این هیات ها آشنا شدیم وبرای برطرف کردن مشکلات آنها تصمیماتی اتخاذ شد .

دبیر هیات فوتبال استان گفت : خواسته هیات فوتبال بخش سندرک  برای داشتن یک زمین چمن خواسته به حقی است  .این خواسته شمارا به  گوش مدیر کل ورزش وجوانان استان می رسانم و امید است به زودی با تصمیماتی که امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان اتخاد خواهند کرداین بخش صاحب یک زمین چمن شود تا جوانان سندرکی با انگیزه و رغبت بیشتر به ورزش فوتبال روی آورند.

رنجبریان بیان داشت: هیات فوتبال استان آمادگی دارد بادرخواست هیات  فوتبال سندرک کلاس مربیگری وداوری درآن بخش برگزار کند. وی درپایان گفت : بعد از ماه مبارک رمضان سفری به آن بخش خواهیم داشت تا از نزدیک با مشکلات وخواسته های جوانان ورزشکار سندرک  آشنا شویم و برای رفع مشکلات آن ها تصمیماتی اتخاذ نماییم .

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها