اعلام آماده باش مدیریت بحران خوزستان



اداره کل مدیریت بحران خوزستان روز پنجشنبه در پی پیش بینی ورود یک سامانه قوی بارشی به خوزستان به تمامی دستگاه‌های اجرایی سراسر استان اعلام آماده باش کرد.

به گزارش صبح ساحل،   پیرو اخطاریه روز گذشته این اداره کل یک سامانه بارشی از اواسط روز یکشنبه هفته آینده تا اواخر چهارشنبه هفته آینده (۴ تا ۷ اسفندماه ۹۸) وارد استان خوزستان می شود.

این سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق، بارش شدید و سیل آسا در حوضه‌های آبریز کرخه، دز، کارون، مارون و مناطق شمالی، شمال شرقی و شرق استان و بارش باران با شدت کمتر در بقیه مناطق استان، وزش باد متوسط تا شدید و تندباد لحظه‌ای، بارش سنگین برف همراه با کولاک در ارتفاعات و ریزش تگرگ در مناطق مستعد، همچنین مواج شدن شمال خلیج فارس همراه با رگبار و رعد و برق در مدت مذکور را به همراه دارد.

به دستور استاندار خوزستان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به مدیران، فرمانداران، شهرداران، بخشداران ، دهیاران و سایر دستگاه‌ها آماده باش اعلام شد.

همچینین از تمامی دستگاه های مذکور خواسته شد ضمن حضور در محل خدمت نسبت به اطلاع رسانی به واحدهای تابعه سطح استان و شهرستان اقدام لازم را به عمل آورند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها