مواج بودن دریا در محدوده جزیره لاوان و پارسیان؛ شناورهای سبک از رفت وآمدهای دریایی خودداری کنند



معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در ساعت بعدازظهر چهارشنبه بویژه هنگام شب درمناطق غربی جزیره لاوان و سواحل پارسیان، وزش بادهای شمال غربی سبب مواج شدن دریا در این محدوده‌ها می‌شود.

به گزارش صبح ساحل،کیانوش عارفی روز چهارشنبه گفت: وزش باد در مناطق دریایی یادشده تا فردا پنجشنبه ادامه دارد لذا توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک از رفت وآمدهای دریایی در این محدوده ها خودداری کنند.وی بیان داشت: امروز چهارشنبه در سواحل دریای عمان نیز وزش باد سطحی جنوب شرقی پیش بینی می‌شود که   شرایط دریا در این محدوده و سایر مناطق دریایی هرمزگان مساعد است. این کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: در ساعت صبح تا ظهر روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز، دریای عمان و تنگه هرمز با افزایش سرعت وزش بادهای جنوب شرقی متلاطم خواهدشد.


عارفی یادآورشد: در ساعت بعد از ظهر امروز چهارشنبه در مناطق مرتفع هرمزگان بویژه سردشت بشاگرد شرایط رشد ابر و رخداد رگبار پراکنده، گاهی رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد فراهم خواهدبود که احتمال تقویت شرایط بارانی در سردشت بشاگرد و سیلابی شدن موقت برخی نقاط نیز دور از انتظار نیست. وی گفت: از نظر دمایی نیز در روزهای پیش رو کاهش یک تا سه درجه ای دما در هرمزگان پیش بینی می‌شود.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها