فرمانده سپاه امام سجاد (ع) خبرداد؛

آغاز ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هرمزگان



فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ،از آغاز  برنامه‌های هفته دفاع مقدس خبرداد.
سردار اباذر سالاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  جنگ تحمیلی گفت: امسال به جهت شیوع  بیماری کرونا، برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محدودیت هایی همراه خواهد بود. وی اظهارداشت: امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس، توسط سپاه و بسیج ، بیش از ۵۰۰ برنامه در سراسر استان برگزار شود.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در تشریح برنامه ها گفت :  برنامه های هفته دفاع مقدس ازامروز ۳۱ شهریورماه به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز می‌شود. در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، جانبازان، رزمندان و فرماندهان جبهه و جنگ در ارتباط ویدئو کنفرانس با رهبر معظم انقلاب از فرمایشات معظم له بهره مند می‌شوند.وی افزود: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، بیش از ۴۰ طرح سازندگی با بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی شامل ساخت منازل محرومان، ساخت مدرسه و حوزه عام المنفعه به بهره برداری می‌رسد.فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اضافه کرد: رفع محرومیت آب شرب و کشاورزی در مناطق محروم استان از اهداف مهم سپاه است که با این کار زمینه برای اشتغال در مناطق محرم فراهم می‌شود.
سردار اباذر سالاری افزود: اعزام گروه‌های جهادی در قالب‌های گروه‌های عمرانی و پزشکی به مناطق محروم با اولویت مناطق آسیب دیده از سیل پارسال، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی همچون جشنواره استانی فیلم مقاومت، برگزاری برنامه شب شعر دفاع مقدس، رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس، روایت‌گری یادگاران دفاع مقدس در رده‌های مختلف، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس با نماینده، ولی فقیه در استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.
وی گفت: همچنین در این هفته، نمایشگاه‌های فرهنگی در استان برپا می‌شود و در راستای قرارگاه مواسات و همدلی بسته‌های حمایتی به دانش آموزان مناطق محروم شامل لباس مدارس و نوشت افزاراهدا می‌شود.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره توجه به شهرستان بشاگرد، هزار دستگاه یخچال میان مردم محروم این شهرستان توزیع می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها