دانشكده داروسازي هرمزگان نيروي تخصصي داروساز تربیت می‌کند



صبح ساحل، اجتماعی _  رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ورود دانش آموختگان دوره هاي تخصصي داروسازي به بازار كار، كمبودهاي استان در اين زمينه به حداقل خواهد رسيد.

 

به گزارش مهر، دکتر محمد شکاری با اشاره به اينكه بدون شک مهمترين عامل پيشرفت هر قوم و ملتي دانايي و رهايي از جهل و گمراهي است و ميزان توسعه جوامع بشري با دانش تک تک افراد آن جامعه متناسب است، گفت: تا سيس دانشگاه يکي از ارکان اصلي آموزش و افزايش دانايي و انتقال تجربه نسل قبلي به نسل کنوني و آينده است.شكاري افزود: دانشگاه‌ها مي‌توانند در توسعه استانهاي محروم نقشي اساسي و محوري ايفا کنند و نيروي متخصص و کارآمد را براي اين کار تربيت کنند. وی ادامه داد: توسعه کمي و کيفي دانشگاه هادر هر استان مي‌تواند باعث پيشرفت همه جانبه آن استان گردد ،در اين راستا تاکنون قدم‌هاي بزرگي در ساخت دانشكده بهداشت و پرستاري و مامايي و پيراپزشكي و دندانپزشكي  برداشته شده وبا عزم ملي در آينده نيز شاهد پيشرفت روز افزون اين دانشگاهها خواهيم بود. قائم مقام وزيربهداشت و رييس دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان ياد آور شد: با تاسيس دانشكده داروسازي در هرمزگان گام بلندي در راستاي توسعه آموزش داروسازي برداشته خواهد شد.

 

شكاري تصريح كرد: تربيت نيروي انساني در زمينه داروسازي نقش موثري در رفع نيازهاي بهداشتي درماني خواهد داشت و تكميل زنجيره آموزش پزشكي در استان با تاسيس دانشكده داروسازي بهره گيري مردم از خدمات حوزه سلامت را فراتر کند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها