عبادی‌زاده،امام جمعه بندرعباس:

شرکت آب و فاضلاب استان، هر چه سریعتر مشکلات کم آبی سیریک را بررسی کند



امام جمعه بندرعباس گفت: در نظام اسلامی راهبرد وحدت یک استراتژی مهم است که جامعه را به سمت اهداف متعالی می رساند.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین «محمد عبادی زاده»،امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: هر کدام از این نامزدهای انتخاباتی در کشور آمریکا رای بیاورند برای ما فرقی نمیکند و اهمیتی ندارد ، چون هر دو نامزد مظهر لیبرال دموکراسی غرب هستند. وی افزود: سوء استفاده از موقعیت های شغلی، توجه نکردن به زیردستان و تکبر، سهل انگاری و کم کاری، افشای اسرار و اطلاعات مشتریان، قانون گریزی، تملق گویی و چاپلوسی، فرصت طلبی و نیز حسادت ها از منکرات اداری هستند که می تواند مانعی بر سر راه پیشرفت جامعه قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس افزود: مدیران و کارکنان و دستندرکاران دستگاه ها باید به این موضوعات توجه ویژه ای داشته باشند زیرا جامعه ای را به نابودی می کشد. نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: اگر در مسائل سیاسی تقوا باشد بسیاری از دعواها در این زمینه از بین می رود و جامعه به یک سلامت سیاسی می رسد.

امام جمعه شهر بندرعباس در خطبه های دوم این هفته افزود: امروز در جامعه اسلامی باید به دنبال امت سازی باشیم و فضایی به وجود بیاوریم تا راه را برای اسلام و مسلمانان فراهم و هموار کنیم.

وی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به مجاهدان این راه تبریک گفت و تاکید کرد: ازمسئولان شرکت آب و فاضلاب درخواست دارم هر چه سریعتر و به طور فوری به مشکلات کم آبی شهرستان سیریک رسیدگی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها