راه اندازی اردوی مجازی راهیان نور برای دانش آموزان هرمزگانی



اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزان دختر و پسر هرمزگان در بستر شبکه شاد با حضور مسوولان استانی آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل، معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: مرحله نخست اردوی مجازی راهیان نور دریایی به جزیره هرمز و لارک بوده که بیش از هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول و دوم در آن شرکت کردند.
حسن صنعتکاران افزود: برنامه راهیان نور در بستر فضای مجازی با پخش پیام فرمانده سپاه هرمزگان و مدیرکل آموزش وپرورش استان آغاز شد.
وی بیان داشت: دانش آموزان می‌توانند صبح‌ها ساعت ۹ و عصرها ساعت ۱۶ در این اردو شرکت دارند و کلاس‌های درسی و آموزشی آن‌ها در مدت برگزاری اردو دایر نخواهد شد.
این مسوول بسیجی اظهارداشت: برنامه‌ ریزی و هماهنگی های لازم پیرامون تولید، مونتاژ، اطلاع رسانی به دانش آموزان، مدیران مدرسه و روسای آموزش وپرورش از حدود یک ماه گذشته صورت گرفته است.
صنعتکاران ادامه داد: همچنین پس از اردوی راهیان نور، جشنواره رهاورد سرزمین نور نیز برگزار می‌شود که طی فراخوانی دانش آموزان می‌توانند آثار هنری و پژوهشی خود را به آدرس noo_hormozgan ارسال کنند که در پایان به آثار برتر از سوی قرارگاه راهیان نور جوایزی اهدا می‌شود.
وی اضافه کرد: گروه تولید محتوا با بهره‌گیری از مجموعه ظرفیت‌های بسیج، سپاه، صدا وسیما، قرارگاه فضای مجازی و حفظ آثار نسبت به تهیه محتوای مورد نیاز پیرامون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس اقدام نموده است. 

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها