برخورد شدید  دو دستگاه پراید در بلوارشهید رجایی بندرعباس 

سرنشینان مصدوم شدند



برخورد دو دستگاه خودروی پراید در بلوار شهید رجایی بندرعباس ۴ مصدوم برجا گذاشت .
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان  علت حادثه را عدم توجه به جلو  راننده پراید مقصر  دانست و گفت : بلوار شهید رجایی یکی از نقاط حادثه خیز و پر تصادف بندرعباس است که بارها این مورد را به شورای ترافیک و شهرداری اعلام شده ولی تا الان هیچ اقدام موثری صورت نگرفته است. وی ادامه داد که باید در چند نقطه از این بلوار به صورت مکانیزه کنترل سرعت استفاده شود.
حادثه برخورد دو دستگاه پراید در ساعت ۲۳  دیشب نهم خردادماه جاری رخ داد و ۳ نفر از مصدومان با کمک تیم اورژانس سرپایی درمان شدند و یک نفر راننده به علت جراحان وارده به بیمارستان انتقال یافت.
حسن امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در این مورد گفت:  ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه نیمه شب شهروندی طی تماس با مرکز ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس ، از برخورد دو خودرو سواری پراید در بلوار شهید رجایی خبر می دهد. وی با بیان اینکه تیم آتش نشانان از ایستگاه شماره ۹ و ۴ عملیات ایمن سازی محیط خودرو ها را بر عهده داشتند افزود: دو دستگاه خودرو‌سواری پراید که از سمت غرب به شرق بلوار شهید رجایی در حرکت بودند که یکی از آنها با عقب خودرو دیگر برخورد کرده بود.
   سرنشینان مصدوم شدند
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها