معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان:

۲۵ جایگاه سوخت استان فعال و در حال عرضه سوخت به نرخ آزاد است



معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: از ۱۶۷ جایگاه سوخت هرمزگان، اکنون ۲۵ جایگاه فعال و در حال عرضه سوخت به نرخ آزاد است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، مرتضی عابدینی در این خصوص، افزود: بیشترین تمرکز در حوزه بندرعباس و مرکز شهر است تا شهروندان مشکلی در زمینه دریافت سوخت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر در قشم ۳ جایگاه، کیش دو، میناب سه، جاسک سه، و در بندرلنگه چهار جایگاه فعال است و سوخت به نرخ آزاد عرضه می‌شود، عنوان کرد: ایجاد مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت، علت عرضه نشدن در برخی جایگاه‌ها است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان اضافه کرد: امیدواریم تا یک ساعت و نیم دیگر این مشکل برطرف، و سوخت مورد نیاز هم استانی‌ها در تمام جایگاه‌های هرمزگان عرضه شود.

عابدینی با اشاره به اینکه توقف فعالیت برخی جایگاه‌ها موقتی است و مشکلی برای سهمیه سوخت هم استانی‌ها ایجاد نمی‌شود و سهمیه‌ها بدون مشکل محفوظ است، خاطرنشان کرد: اکنون درجایگاه‌های شهید داج، پامرو، شهید ناصر، بلال، سامکو، پگاه، پارک جنگلی و آفتاب درخشان بندرعباس، سوخت به نرخ آزاد عرضه می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها