حل مسائل مالی تیم شهرداری بندرعباس در اولویت قرار دارد/ تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه ای استان هرمزگان است



به مناسبت سال جدید، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان به همراه مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، مظفر خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری با بازیکنان و عوامل تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس دیدار و گفت‌وگو کردند. 
 
به گزارش صبح ساحل، استاندار هرمزگان، با بیان اینکه مسائل و مشکلات تیم شهرداری بندرعباس همواره مورد رصد و پیگیری قرار گرفته است، گفت: حل مسائل مالی تیم شهرداری بندرعباس در اولویت قرار دارد و امیدواریم در سال جدید بتوانیم با کمک هم اتفاق خوبی را برای استان رقم بزنیم.
 مهدی دوستی اظهار کرد: علی‌رغم اهمیت توسعه ورزش همگانی، توجه به ورزش قهرمانی و به ویژه فوتبال به‌دلیل نشاط آفرینی و علاقه‌مندی طیف گسترده‌تری از جامعه به این حوزه، در تخصیص اعتبارات مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.
 وی افزود: علی‌رغم همه مشغله‌هایی که وجود دارد، نتایج تیم شهرداری بندرعباس را مورد پیگیری قرار می دهم، چرا که موفقیت این تیم افتخاری برای استان است.
استاندار هرمزگان، با بیان اینکه مسائل و مشکلات تیم شهرداری بندرعباس همواره مورد رصد و پیگیری قرار گرفته است، گفت: حل مسائل مالی تیم شهرداری بندرعباس در اولویت قرار دارد چرا که همه بحران‌هایی که در فوتبال ایجاد می‌شود وابسته به منابع مالی است و امیدواریم در سال جدید بتوانیم با کمک هم اتفاق خوبی را برای استان رقم بزنیم.
وی با اشاره به پیگیری مشکلات این تیم از سوی نوبانی شهردار بندرعباس، مدیرکل ورزش و جوانان و سرپرست تیم ، بیان کرد: با توافق کلی که در سال گذشته حاصل شد، امیدواریم در سال جدید در خصوص ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله ورزشگاه مناسب اتفاقات خوبی رقم بخورد و از ظرفیت شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان نیز بهره خواهیم گرفت.
مهندس دوستی، توسعه ورزش در محلات را عامل مهمی برای پیشگیری از اعتیاد عنوان گرفت و گفت: هر چقدر در امر ورزش سرمایه گذاری صورت بگیرد، به نسبت بسیار بزرگتری از اعتیاد و دیگر مشکلات اجتماعی پیشگیری می کند.
استاندار هرمزگان همچنین مبلغ دومیلیارد ریال به عنوان عیدی به بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس اهداء کرد.
پیش از این نیز پنج میلیارد ریال برای انعقاد قرارداد با بازیکنان شهرداری بندرعباس از سوی استانداری هرمزگان تخصیص پیدا کرده بود.
شهردار بندرعباس نیز در این دیدار گفت: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه ای استان هرمزگان است و نتایج درخشان این روزهای تیم فوتبال شهرداری بندرعباس باعث ایجاد خوشحالی در جامعه ورزش استان به ویژه قشر جوان و پر انگیزه استان هرمزگان شده است. 
مهدی نوبانی بیان کرد: بعد از مدت ها مردم هرمزگان طعم بهره گیری از قابلیت و اعتماد به نفرات بومی را در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس چشیده اند و با کسب نتایج مناسب امیدها برای بازگشت به روزهای اوج تیم فوتبال شهرداری بندرعباس پر رنگ تر شده است. 
 نوبانی در ادامه افزود: به طور حتم با شناختی که از امیر خلیفه اصل در رأس کادرفنی وجود دارد، می توان به آینده این تیم خوشبین بود، و علیرغم تمامی مشکلات در ابتدای فصل، با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه مجموعه شهرداری بندرعباس توانستیم در نیم فصل نخست مسابقات نتایج درخشانی کسب کنیم.
شهردار بندرعباس در پایان گفت: علیرغم تمامی مشکلات سعی کرده ایم حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را به بهترین شکل مطلوب انجام دهیم و به طور حتم این موضوع تداوم خواهد یافت.
گفتنی است؛ تیم شهرداری بندرعباس در گروه الف رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور با مربیگری خلیفه اصل و با 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها