مسابقات تیراندازی در کیش ویژه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر



مسابقات تیراندازی با تفنگ ویژه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در جزیره کیش پس از ۲ روز رقابت برترین های خود را شناخت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، این مسابقات که به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در ۲ گروه بانوان و آقایان در روزهای یکشنبه و دوشنبه اول و دوم خرداد در سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار شد.

دبیر هیات تیراندازی کیش روز سه شنبه در آیین اختتامیه این مسابقه اظهار داشت: ۱۵۷ نفر شامل ۹۷ آقا و ۶۰ خانم در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

 مقصود مرادی با بیان اینکه شرکت کنندگان در رشته تفنگ بادی با هم رقابت کردند افزود: با توجه استقبال کم نظیر علاقه مندان از این مسابقات انتظار می رود مسوولان جزیره کیش در خصوص تقویت زیرساخت ههای این رشته ورزشی بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

وی افزود: این مسابقه به صورت همگانی برگزار شد و شرکت کنندگان آن قبل از رقابت توسط مقصود مرادی، مهیار حسین نیا مربیان آقایان و رقیه عاشوری مربی بخش بانوان آموزش های لازم را فرا گرفتند.

در بخش بانوان این مسابقه مینا ایروانی، مهدیه نیک دانش، ملودی احمدی فرد، نازیلا نوبهاری، لیلا پاکدامن، منصوره ناهیدی، الهه رفیعی، فاطمه پزومان، زهرا خادمی، ستایش کرمی به ترتیب رتبه های اول تا دهم این مسابقه را کسب کردند.

۱۰ نفر برتر بخش آقایان این مسابقه نیز شامل شاهرخ نیازی، محسن سلیمانی فر، علی مرزوقی، امین ایران نژاد، پوریا زارعیان، محمدمهدی حسنوند، بردیا زمانی، امیر مهدی میرحسینی، محمد ندیری و ادرین محمدی هستند.

این مسابقه با همکاری هیات تیراندازی و مرکز ورزش و تفریحات سالم و حمایت صنفی بویژه جامعه  کلوپ داران دریایی و جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزار می شود.

 

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها