تشریح برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به برنامه های روز ملی خلیج فارس(۱۰اردیبهشت) گفت: ۱۰سفرنامه آلمانی درباره روز ملی خلیج فارس به زبان فارسی ترجمه شده که برای اولین بار در سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس رونمایی می شود.

 

به گزارش صبح ساحل، اسماعیل جهانگیری افزود: رونمایی از یک اثر خوشنویسی استاد غلامحسین امیرخانی از دیگر برنامه های این روز است.

این مسئول فرهنگی تقدیر از برگزیدگان کتاب خلیج فارس، رونمایی از کتاب عکس خلیج فارس را از دیگر برنامه های روز ملی خلیج فارس اعلام کرد.

به گفته اسماعیلی برنامه های اصلی سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس از ششم اردیبهشت با معرفی برگزیدگان جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس آغاز می شود.

وی از همایش ملی خلیج فارس در بندرکنگ(هفتم اردیبهشت)، جشن مردمی در بندرعباس(نهم اردیبهشت) و نشست هم اندیشی چهره های ماندگار هزاره اخیر خلیج فارس(۹ اردیبهشت ماه) در جزیره هرمز و مراسم اختتامیه در روز ملی خلیج فارس به عنوان دیگر برنامه های سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس نام برد.

جهانگیری اظهار امیدواری کرد با توجه به رایزنی های انجام شده، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مهمان ویژه در آیین پایانی حضور داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها