لیگ دسته سوم فوتسال بانوان باشگاه های کشور:

بانوان شهدای قائم به دور نهایی صعود کردند



رقابت های منطقه سوم لیگ دسته سوم فوتسال بانوان باشگاه های کشور  به میزبانی باشگاه شهدای قائم بندرعباس برگزار شد.

   
به گزارش صبح ساحل، این رقابتها با حضور چهار تیم شهدای قائم،  ستارگان سیریک، شهرداری بافت و سارودیه جیرفت به میزبانی تیم شهدای قائم بندرعباس در سالن شهرک شهید رجایی  به صورت مجتمع برگزار شد و در پایان دو تیم شهدای ساردوئیه جیرفت و شهدای قائم بندرعباس به دور نهایی رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور صعود کردند.
در روز نخست این رقابت ها تیم شهدای قائم بندرعباس میزبان رقابت ها به دیدار تیم ستارگان سیریک رفت  و در دیگر  دیدار این روز دو تیم شهرداری بافت و سارودیه  جیرفت با یکدیگر بازی کردند.‌
در بازی نخست تیم شهرداری بافت موفق شد شهدای ساردوئیه جیرفت را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد.
در بازی دوم تیم شهدای قائم بندرعباس با نتیجه پر گل ۱۳ بر صفر از سد تیم ستارگان مکران سیریک گذشت.
برای دختران تیم شهدای قائم،  اسراء حیدری نژادچهار گل فاطمه یگانه سه گل ، سارا گنج آبادی دو گل ، صدیقه نجفی سه گل و مریم محمدزاده یک گل به ثمر رساندند.
در روز دوم ، ابتدا دو تیم شهرداری بافت و ستارگان مکران سیریک به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری بافت با نتیجه ۱۰ بر یک  تیم ستارگان مکران سیریک را از پیش رو برداشت. در بازی دوم ، شهدای ساردوئیه جیرفت با نتیجه پنج  بر دو  از سد شهدای قائم بندرعباس گذشت.
در روز سوم و پایانی این  رقابت ها  و در حساس ترین دیدار  تیم بانوان شهدای قائم میزبان رقابت ها با سه امتیاز به مصاف شهرداری بافت شش امتیازی و صدرنشین رفت که در یک دیدار سخت و نفس گیر و در حالی که با دو گل از حریف سخت کوش خود عقب بود با کامبکی رویایی موفق شد ضمن کسب یک پیروزی ارزشمند به دور دوم رقابت ها صعود کند.
شاگردان فاطمه یگانه که پس از باخت  ناباورانه روز دوم مقابل تیم شهدای ساردوئیه جیرفت ، جدول برایشان پیچیده شده بود در این دیدار محکوم به بردن با اختلاف دوگل بودند تا صعود خود به دور نهایی را مسجل کنند.
دختران هرمزگانی با یک گل صدیقه نجفی ، دو گل فاطمه یگانه و سه گل وجیهه ژاله در مقابل چهار گل شهرداری بافت به برتری شش بر چهار دست یافتند تا یک صعود زیبا  به دور نهایی رقابت ها را تجربه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها