آموزش و پرورش هرمزگان:

زمینه دسترسی آسان‌تر به کودکان بازمانده و ترک تحصیلی‌ها فراهم می‌شود



معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از بررسی روند اجرایی طرح شهید محمودوند و تعیین وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سامانه خبر داد.

          

به گزارش صبح ساحل، حوریه حاجی زاده با اشاره به توسعه عدالت آموزشی اظهار کرد: آموزش و بهره مندی از آموزش‌های یکسان و باکیفیت حق همه کودکان است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش با راه‌اندازی سامانه‌ای تحت عنوان طرح شهید محمودوند زمینه دسترسی آسان‌تر به کودکان بازمانده و تارک تحصیل را فراهم کرده است. 

معاون آموزش ابتدایی آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه در این جلسه وضعیت هر یک از کودکان بازمانده و تارک تحصیل به تفکیک منطقه مورد بررسی قرار گرفت و گزارش کاملی توسط معاونان مناطق ارائه شد، تصریح کرد: جای بسی امیدواری است که با تلاش و کوشش‌های فراوان کارشناسان استانی، منطقه‌ای و راهبران آموزشی تا کنون ۲۴۴ نفر از کودکان بازمانده از تحصیل شناسایی و به چرخه آموزش بازگردانده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تابستان موقعیت خوبی برای شناسایی گروهی است که تاکنون به دلیل عدم اطلاعات صحیح موفق به شناسایی نشده اند، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت بسیج دانشجویان این گروه نیز شناسایی و آماده ورود به مدرسه خواهند شد و امیدواریم با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی تا رسیدن به نتایج مطلوب و جذب حداکثری این کودکان تلاش خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها