بازی‌های آسیایی هانگژو؛

سه تکواندوکار ایران فردا به میدان می‌روند



فردا سه‌شنبه در ادامه رقابت‌های تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو، سه نماینده کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

به گزارش صبح ساحل، در ادامه مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی، فردا مبارزات اوزان ۵۳- و ۵۷- کیلوگرم زنان و ۶۳- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی، نرگس میرنوراللهی و علیرضا حسین‌پور نمایندگان تیم اعزامی کشورمان خواهند بود.

بر همین اساس در وزن ۵۳- کیلوگرم زنان، ناهید کیانی بعد از یک دور استراحت، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برنده دیدار نمایندگان تایلند و میانمار خواهد رفت.در این وزن ۱۸ تکواندوکار حضور دارند که کیانی در صورت برتری در مبارزه نخست، برنده دیدار کامبوج و اندونزی را پیش‌رو خواهد داشت.

در وزن ۵۷- کیلوگرم ۱۵ تکواندوکار حضور دارند که نرگس میرنوراللهی در اولین دیدار «کیم یوجین» از کره‌جنوبی را پیش‌رو خواهد داشت و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار نمایندگان هنگ کنگ و قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی خواهد رفت.

علیرضا حسین‌پور نماینده کشورمان در وزن ۶۳- کیلوگرم مردان در اولین دیدار «محمد رایحان» از هند را پیش‌رو دارد و در صورت پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف «محمد خان» از پاکستان می رود. در این وزن ۲۳ تکواندوکار حضور دارند که حسین‌پور در سومین دیدار خود و برای صعود به نیمه نهایی باید با یکی از تکواندوکاران ازبکستان، کره جنوبی یا ویتنام مبارزه کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها