برنامه های سفر سه روزه رییس جمهور به هرمزگان اعلام شد؛

فردا، دیدار مردم با رییس جمهور در ورزشگاه تختی بندرعباس



صبح ساحل، سیاسی _ استاندار هرمزگان گفت: رییس جمهور  در دور چهارم سفر استانی به هرمزگان که ساعت 9 صبح روز سه شنبه با استقبال از وی و هییت دولت در فرودگاه آغاز می شود از 13 شهرستان استان بازدید و با مردم دیدار خواهد کرد.  

ابراهیم عزیزی در نشست خبری درآستانه سفر ریاست جمهور به هرمزگان، محوریت این دوره از سفر را پیگیری مصوبات سه دوره سفر قبل، رفع تنگناها و مشکلات مصوبات و با رویکرد اشتغال‌زایی عنوان کردو  افزود: پیگیری مصوبات جدید در بخش اشتغال و کارگروه اشتغال از اهم برنامه های این سفر خواهد بود. وی افزود:مراسم استقبال درمسیر بلوار امام خمینی خواهد بود و دراین مسیر با مردم دیدار خواهد داشت.

عزیزی محل اصلی دیدار عمومی و استقبال مردمی را از تقاطع شهید مطهری به سمت میدان انقلاب و در ورزشگاه جهان پهلوان تختی ذکر وتوصیه کرد: مردم ساعت 30/10 دقیقه صبح روز سه شنبه دراین ورزشگاه جهت دیدار با رییس جمهور حضور داشته باشند وحماسه ای دیگر را در تعامل بین مردم و مسوولان نظام رقم بزنند.به گفته استاندار پس از دیدار مردمی؛ رییس جمهور دراولین روز ازسفر خود به حاجی آباد، بستک وبندرخمیر سفر وبا ایثارگران، منتخبین و علمای استان دیدار خواهند داشت.عزیزی ادامه داد: در روز چهارشنبه و دومین روز ازسفر، احمدی نژاد میهمان مردم پارسیان خواهد بود و سپس به بندرلنگه، جزایر ابوموسی، هرمز  و شهرستان قشم سفر می کند.وی افزود: روز پنجشنبه و آخرین روز از سفر رییس جمهور به هرمزگان هم احمدی نژاد  و هییت همراه در ابتدای صبح درجاسک حضور پیدا خواهندکرد و پس ازآن در بشاگرد، سیریک، میناب و رودان با مردم دیدار خواهد داشت.مقام عالی دولت دراستان خاطرنشان کرد: وزرا نیز در قالب هییتی جداگانه به تمامی شهرستان ها سفر خواهند داشت وبا برگزاری جلسات شورای اداری در شهرستان ها مصوباتی را به عنوان نمایندگان هییت دولت خواهند داشت.عزیزی بر حضور پرشور مردم وهمکاری با مدیران ومسوولان تاکید کرد و افزود: حضور رییس جمهور وهییت دولت فرصتی مهم است تا مردم با عالی ترین مقامات کشورشان دیدار، گفت و گو و به بیان مشکلاتشان بپردازند.

23 پروژه عمرانی آماده بهره برداری به دست رییس جمهور

استاندار هرمزگان درادامه گفت: 23 پروژه مهم با اعتبار 1018 میلیارد تومان در بخش آب، بنادر و دریانوردی ، مسکن، برق، علوم پزشکی، فرودگاه و... آماده بهره برداری است و به دولت اعلام شده که براساس اولویت و تصمیم هییت عالی بهره برداری از تعدادی از آن ها انجام خواهد شد.

عزیزی اضافه کرد: با توجه به محدودیت زمانی امکان افتتاح همه پروژه ها میسر نیست و احتمال افتتاح سد شمیل ونیان نیز به همین دلیل بسیار پایین است و در فرصت مناسب تر به بهره برداری خواهد رسید.

75 درصد مصوبات سه دور سفر تحقق یافته استوی به 583 مصوبه سه دوره سفر ریاست جمهور اشاره کرد وگفت:1688 پروژه حاصل این مصوبات بوده که 284 مصوبه اجرایی،194 مصوبه در دست اقدام و 77 مصوبه نیز دردست پیگیری است.

استاندار بیان داشت:توسعه اسکله شهید رجایی، فرودگاه، بهره برداری از آمبولانس های دریایی، آبشیرین کن های  سلخ وکشار و 10 هزار واحد مسکن مهر از جمله پروژه هایی است که توسط رییس جمهور یا وزرا به بهره برداری خواهد رسید.عزیزی حضور مسوولان دربخش و روستاها را فرصت  مناسبی عنوان کرد که می تواند به رشد متوازن کشورکمک کند وموجب توجه بیشتر به روستاها ومناطق محروم شود. وی گفت:سفرهای استانی هییت دولت موجب کاهش فاصله مناطق  عدم برخوردار و برخوردار وهم چنین کاهش کاستی های مناطق کمتر توسعه یافته شده وهمبستگی ،همدلی ویکپارچگی دولت و ملت را به دنبال داشته است.

استاندار این سفر را فرصتی برای مردم هرمزگان برشمرد تا با ارایه پیشنهادات موثر و مفید به دولت قابلیت های استان معرفی و برای رشد و آبادانی استان استفاده شود.نماینده عالی دولت در استان با اشاره به رویدادهای مهم سال 1390 از جمله سفر بیش از 90 میلیون نفر به هرمزگان گفت: حضور هییت دولت مسافرت های نوروزی رابه استان تکمیل کرد و جایگاه وعظمت مردم دراین سفر به نمایش گذاشته خواهد شد.عزیزی درادامه به اهداف سفرهای استانی هییت دولت اشاره کرد و  بیان داشت: ارتباط متقابل وتنگاتنگ بین مسوولان ومردم فرصتی است که مردم درسطح عالی ترین مقام بتوانند با مسوولانشان تعامل داشته باشند و این از کارکردهای نظام است.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی باعث کاهش تمرکز و افزایش راندمان کاری نظام سیاسی می شود گفت: چهاردهمین سفر رییس جمهور به استان هرمزگان نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسوولان و بیانگر نگاه تمرکززدایی و پرهیز از تمرکزگرایی آنان است.

استاندار از تشکیل 27 ستاد ارتباطات مردمی درسطح استان خبرداد و افزود: ستاد 27 گانه آماده جمع آوری نامه ها در ادارات مربوطه است ومردم می توانندبا مراجعه به ادارات  پیشنهادات و مسایل خودرا به وزرا ور ییس جمهور منعکس کنند.

گفتنی است: سفر ریاست جمهوری به بندرعباس از فردا سه شنبه در ورزشگاه تختی آغاز و شامگاه پنج شنبه پس از برگزاری جلسات ومصاحبه تلویزیونی به پایان خواهد رسید.

پیام استاندارهرمزگان به مناسبت سفر رییس جمهور

استاندار هرمزگان به مناسبت سفر دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوركشورمان و اعضای هیات دولت در روز سه شنبه هفته جاری به این استان پیام داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَي الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (قصص 5)

واراده كردیم بركسانی كه درآن سرزمین ضعیف داشته شده بودند منت گزاریم و آنها را پیشوایان خلق قراردادیم وایشان را وارث ملك وجاه گردانیم .

مردم غیور استان هرمزگان

تجربه نشان داده است كه حضور شما در میادین حساس انقلاب برگی زرین در خاطرات انقلاب رقم زده است و اینك كه در آستانه چهارمین سفر پرخیر و بركت هیئت محترم دولت به استان هستیم، برگ دیگری بر این خاطرات افزون می گردد. اینجا هرمزگان،كانون غیرت و یكپارچگی و دفاع از ارزشهاست، اینجا مركزایستادگی وایثار است كه حساسیت آن برمبنای تحقق آرمانهای نظام در دفاع از سنگر دریایی با در برگرفتن تنگه هرمز به بار می نشیند. به میدان تجلی می آییم تا حماسه بی بدیل و كم نظیر دیگری را در آغازین روزهای سال نو خلق نموده و ثابت كنیم كه مردم ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه خطه نیلگون خلیج فارس با پایبندی به آرمانهای امام (ره) و انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام عظمای ولایت، در همراهی و همدلی با رئیس جمهور مكتبی پایدار خواهند ماند. اینجانب از خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، روحانیت معزز، ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی، فرهنگیان، اساتید و دانشجویان، نخبگان و فرزانگان، بسیجیان، اصناف و سایر اقشار دعوت می كنم تا با حضور گسترده در روز سه شنبه 22 فروردین ماه در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری و هیات دولت در مسیرهای پیش بینی شده در اجتماع بزرگ كه در ورزشگاه تختی بندرعباس می باشد، شركت نموده و اثر ماندگار دیگری را در كارنامه درخشان استان خلق نمایید. همچنین در روزهای (سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه) ریاست محترم جمهوری و هیات دولت با مردم شریف شهرستانهای استان نیز دیدار خواهند داشت. به امید حضور شكوهمند و تاریخی مردم عزیز استان، در چهارمین سفر دولت محترم خدمتگزار.

دیدار مردمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مردم هرمزگان

درچهارمین سفر ریاست جمهور وهیات دولت به استان هرمزگان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ومعاونین بخش های مختلف وزارت در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مردم دیدار خواهند داشت.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، با همکاری ستاد ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سفر دو روزه هیات دولت به استان هرمزگان دیدارهای مردمی وزیر فرهنگ و ارشاد ومعاونین با مردم وهنرمندان روز 22 و 23 فروردین ماه درمحل اداره کل ارشاد برگزار می شود.براساس این گزارش، علاقه مندان، عموم مردم، هنرمندان و... که تمایل به دیدار با نمایندگان هیات دولت در حوزه فرهنگ وهنر دارند می توانند درتاریخ های مقرر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان مراجعه کنند.گفتنی است: این دیدارهای مردمی با هدف حل وفصل مشکلات مردم،آشنایی با وضعیت فرهنگی هنری جامعه و اطلاع از اوضاع و احوال هنرمندان رشته های مختلف برگزار می شود. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها