کشف دستگاه لیزر پزشکی 13 میلیاردی قاچاق در بستک



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳دستگاه لیزرپزشکی قاچاق به ارزش ۱۳میلیاردریال در شهرستان بستک و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: مأموران پاسگاه انتظامی "جناح " شهرستان بستک در اجرای طرح مقابله با قاچاق وهمچنین طرح مقابله با خودرو های شوتی حین کنترل وپایش خودروهای عبوری در مسیر روستای خلوص به سمت شهر جناح به یک دستگاه خودرو وانت مظنون وبلافاصله بارعایت ملاحظات انتظامی خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی اولیه مشخص شد حامل بار قاچاق می باشد لذا خودرو به همراه راننده به مقر انتظامی منتقل که پس از بررسی وبازرسی از خودرو و عدم ارائه مدارک مثبت و قانونی از سوی راننده مشخص شد حامل ۳دستگاه لیزر پزشکی وهمچنین ۲۶۰ثوب کاپشن و تعداد ۵۲۰عدد چسپ دندان خارجی وقاچاق می باشد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش ریالی اموال مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان اقتصادی ۱۳میلیاردریال عنوان و اظهار داشت: یک نفر متهم دراین خصوص دستگیر وتلاش پلیس جهت دستگیری سایر عناصر دخیل در این بار قاچاق ادامه دارد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است، لذا پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها