حواشی هفته



در ستون «حواشی هفته»، به مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته گذشته پربازدید شده و مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌است، می‌پردازیم.

 

فرماندار اصفهان با ویلچر به مراسم تجلیل از معلولان رفت

یکی از اخباری که روز گذشته در فضای منتشر شد و با واکنش بسیار مردم روبه رو شد رفتن فرماندار اصفهان با ویلچر به مراسم تجلیل از معلولان بود؛ احمدی این حرکتش را برای جلب توجه اهمیت مناسب‌سازی معابر و اماکن برای معلولان عنوان کرد و گفت: موضوع مناسب سازی معابر و اماکن برای معلولان با جدیت پیگیری و نواقص موجود در این زمینه مرتفع شود.

 

عاوووعاوووعاووو و یک ملت!

کمتر کسی هست که ویدیو بازنشر شده یک پیرمرد رشتی در بازار را ندیده باشد، صادق بوقی در پی انتشار این ویدیو در صفحه شخصی خود باعث شد پیج اینستاگرام او به دلیل تولید محتوای مجرمانه مسدود شود؛ درپی این اقدام بسیاری از مردم در حمایت از این پیرمرد رشتی ویدیویی با این موزیک ساخته و در فضای مجازی منتشر کردند و بازخوردهای بسیاری به همراه داشت.

 

 نداشتن فرزند یا داشتن فرزند معلول!

سوال عجیب در مسابقه شبکه ۲ تلویزیون: بر سر این دو راهی کدام را ترجیح می‌دهید؟ نداشتن فرزند یا داشتن فرزند معلول! در یک برنامه تلویزیونی سوالی عجیب از یک زن که ۴ بار فرزند خود را سقط کرده بود پرسیده شد. این سوال با پیروی از رویکرد همیشگی «بد یا بدتر» پرسش عجیبی را پیش روی مخاطبانش قرار داد؛ پرسیدن این سوال آن هم در یک برنامه تلوزیونی حساسیت‌های زیاد مردم را انگیخت و با انتقاد بسیاری در فضای مجازی روبه رو شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها