کشف ۷۶ کیلوگرم حشیش؛ ۱۱۰ خرده فروش موادمخدر در هرمزگان دستگیر شدند



فرمانده انتظامی بستک از کشف ۷۶ کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه‌روزی، از حمل یک محموله موادمخدر با یک دستگاه خودروی پژو پارس توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عبدالرحیم دهقان در تشریح این خبر افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی با تشکیل ۲ تیم منسجم به محل و مسیر تردد احتمالی سوداگران واقع در محور روستای «گاوبری» به سمت شهرستان لارستان اعزام، که پس از چند ساعت مراقبت و گشت زنی خودروی اسکورت و حامل موادمخدر را در دهستان چاه بنارد مشاهده و دستور توقف دادند که متهمان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده ضمن دور زدن اقدام به فرار کردند.

این مسوول انتظامی اظهار کرد: بلافاصله طرح مهار اجراشد و با رعایت جوانب احتیاط و با همکاری پاسگاه انتظامی دهنگ محور اصلی مسدود و قاچاقچیان به سمت مسیرهای فرعی خاکی و روستایی تغییر مسیر داده که در یک عملیات پلیسی و هماهنگ، سوداگران عرصه را برخود تنگ دیده و با استفاده از موقعیت کوهستانی منطقه خودرو را رها و از محل متواری شدند که در بازرسی از خودرو توقیفی ۷۶ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی ناکام مانده و تلاش ماموران جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

 

دستگیری ۱۱۰ خرده فروش موادمخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده به توزیع موادمخدر و دستگیری ۱۱۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد و جمع‌آوری ۶۲۵ معتاد بدون مکان طی۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به‌منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد، طرح پاکسازی نقاط آلوده را به مدت ۴۸ ساعت در قالب طرح امنیت محله محور در استان اجرا کردند.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح که در چند منطقه از محلات آلوده بندرعباس اجرا شد؛ ضمن پاکسازی ۷۱ نقطه و منطقه آلوده به توزیع و مصرف موادمخدر و پاکسازی ۴۹ منطقه آلوده اطراف مدارس و مراکز آموزشی، ۱۱۰ نفر خرده فروش و توزیع کنندگان موادمخدر و ۶۲۵ معتاد متجاهر و بدون مکان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به یگان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این رابطه در بازرسی از منازل و مخفیگاه متهمان مقادیری انواع موادمخدر شامل، ۲۵۰ کیلوگرم حشیش، پنج کیلوگرم شیشه، ۸۶ گرم هرویین، ۳۳۰ گرم شیره تریاک، ۴۷۲ گرم سوخته تریاک، هزار و ۳۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان، ۲۰۰ سی سی شربت روانگردان متادون و ۴۶ عدد پایپ استعمال مواد در بسته‌های کوچک و آماده توزیع کشف و ضبط شد.

سردار جاویدان با اشاره به توقیف ۶ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت ضمن تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل موادمخدر، در سریع ترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند تا در کمترین مان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها