لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

چهره تیم‌های سقوط کننده مشخص شد



در پایان بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تکلیف دو تیم دیگر  سقوط کننده به لیگ یک فوتبال باشگاه های هرمزگان  مشخص شد.‌


به گزارش صبح ساحل، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان بازی تیم های جبل برشهرو با طوفان کوخرد و شناور سازی پی پشت قشم و عالمین دمیلو برگزار نشد اما  سه بازی حساس در چاهو ،  پارسیان و میناب برگزار  شد و  تکلیف دو تیم دیگر  سقوط کننده به لیگ یک استان مشخص شد.


در  پارسیان تیم جنوب برکه دوکا در یک بازی حساس از تیم اتحاد دژگان میزبانی  کرد. این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود دو تیم  و برای ماندن در لیگ برتر نیاز به امتیاز داشتند.


اتحاد دژگان با یک مساوی هم می توانست در لیگ برتر ماندگار شود اما جنوب برکه دوکا باید سه امتیاز کامل را از آن خودش می کرد تا به لیگ یک سقوط نکند.


این بازی در پایان با نتیجه یک یک به پایان رسید تا اتحاد دژگان در لیگ برتر باقی بماند و جنوب برکه دوکا پارسیان با لیگ برتر خداحافظی کند. برای اتحاد دژگان در دقیقه ۴۲ محمد هادی آریایی گلزنی کرد و برای جنوب برکه دوکا دقیقه ۴۴ محمد رخ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.


در ورزشگاه شهید  امینی میناب تیم ثامن کردر که دغدغه ای برای ماندن در لیگ برتر نداشت  از تیم اتحاد روستایی جاسکی میزبانی کرد  که برای ماندن در لیگ برتر باید سه امتیاز بازی را از آن خودش می کرد. این دیدار در پایان نود دقیقه با تک گلی مصیب زارعی  برای اتحاد روستایی جاسک به ثمر رساند به پایان رسید و تیم جاسکی در لیگ برتر ماندگار شد.  در ورزشگاه اختصاصی چاهو تیم منتخب زاهد چاهو‌ که به پلی آف لیگ برتر صعود کرده بود از تیم وحدت گورزانگ میزبانی کرد. این دیدار در پایان نود دقیقه یک بر صفر به سود وحدت گورزانگ به پایان رسید‌. تک گل تیم وحدت گورزانگ را عبدالله دهباشی به ثمر رساند.


با نتایجی که در گروه شرق رقم خورد تیم های متحد معزآباد و ستاره انقلاب رودان و از گروه غرب تیم های شناورسازی قشم و جنوب برکه دوکا پارسیان به لیگ یک استان سقوط کردند و تیم های جبل برشهرو و عالمین دمیلو از گروه غرب و از گروه شرق تیم های فانوس بندرتیاب و زاهد منتخب چاهو به پلی آف لیگ برتر راه یافتند.


تا پایان دیدارهای هفته چهاردهم  لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه غرب جبل بر شهرو با ۲۴ امتیاز صدرنشین شد . عالمین دمیلو با ۲۱ امتیاز در مکان دوم ، گازال جناح با ۲۰ امتیاز سوم  ، طوفان کوخرد با ۱۵ امتیاز چهارم ، اتحاد دژگان با ۱۵  امتیاز پنجم ، جنوب برکه دوکا پارسیان با ۱۲ امتیاز ششم و شناور سازی پی پشت قشم با دو امتیاز هفتم شدند. در جدول رده بندی گروه شرق تیم فانوس بندر تیاب با ۲۳ امتیاز صدرنشین شد. زاهد منتخب چاهو با ۱۹ امتیاز  در مکان دوم ایستاد. ثامن کردر میناب با ۱۲ امتیاز سوم، اتحاد روستایی جاسک با ۱۱ امتیاز چهارم ، وحدت گورزانگ با ۱۰  امتیاز پنجم است و ستاره انقلاب رودان با ۹ امتیاز ششم شد.


لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه شرق و غرب  برگزار شد  که در گروه شرق تیم های منتخب زاهد چاهو،  ستاره انقلاب رودان، فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  ثامن کردر میناب،  و اتحاد روستایی جاسک و در گروه غرب تیم های شناورسازی قشم،  گازال جناح، حبل بر شهرو، اتحاد دژگان، جنوب برکه دوکا پارسیان، عالمین دمیلو و طوفان کوخرد با هم رقابت کردند.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها