مهرانی فرماندار جاسک

برگزاری مسابقات فوتبال در سطح روستاها باعث انگیزه بین جوانان می‌شود



به منظور بررسی مسایل و مشکلات ورزش و چگونگی برگزاری مسابقات فوتبال لیگ روستاهای بخش مرکزی جلسه ای  به ریاست  علی مهرانی فرماندار جاسک ،  قویدل بخشدار مرکزی،  نکویی جانشین بسیج جاسک،  عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان ، یزدانی رئیس شورای شهرستان ، احمد ارجمند رئيس هیت فوتبال جاسک ،  علی پیاپ رئیس هیت روستایی و بازی های بومی و محلی و دهیاران بخش مرکزی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان جاسک برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، قویدل بخشدار مرکزی جاسک گفت:  ورزش می‌تواند آسیب های اجتماعی را در جامعه کم کند. استعداد های خوبی در ورزش روستاهای بخش مرکزی شهرستان جاسک وجود دارد و با پیگیری های فرماندار و همکاری های مدیرکل ورزش وجوانان و زحمات رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک  بیست زمین چمن در روستاهای بخش مرکزی احداث شده که جوانان مشغول فعالیت ورزشی خود هستند. بخشدار مرکزی جاسک گفت:  از ورزش روستاهای بخش مرکزی شهرستان جاسک حمایت می کنم و در کنار ورزشکاران هستم.
وی بیان داشت: دهیاران هر روستا نسبت به تأسیس و تشکیل تیم فوتبال در سطح روستای بخش مرکزی اقدام کنند.
قویدل بخشدار مرکزی جاسک گفت: از تیم فوتسال روستای اغوشک بخش مرکزی که امسال در مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور خواهند داشت حمایت خواهیم کرد.  نکویی جانشین بسیج جاسک گفت:  بسیج  جاسک در کنار ورزش این شهرستان می‌باشد و  بنده شاهد  فعالیت های ورزشی جوانان روستاهایی بخش مرکزی جاسک هستم و استعداد های بالقوه ایی در روستا های بخش مرکزی وجود دارد.
جانشین بسیج جاسک اظهار داشت: در فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان برنامه های ورزشی با همکاری اداره ورزش در سطح روستا ها داریم. وی گفت: دهیاران روستاهای بخش مرکزی  علاقمند به ورزش هستند و از تیم های ورزشی روستا های خود حمایت می کنند. نکویی از حمایت های خوب فرماندار جاسک و مدیرکل ورزش وجوانان استان و بخشدار مرکزی جاسک و تلاش های مدیر ورزش وجوانان جاسک به خاطر توسعه ورزش روستاهای بخش مرکزی تشکر کرد.

علی مهرانی فرماندار جاسک گفت:  فرمانداری  حمایت از ورزش و جامعه ورزش جاسک را از اولویت خود می داند چون ورزش موجب شادابی و نشاط اجتماعی جامعه می شود و  ورزش آسیب های اجتماعی را از بین می‌برد. وی اظهار داشت: استعدادهای بالقوه ای در ورزش جاسک هم در بخش آقایان و هم  بانوان وجود دارد و  همه دهیاران برای شادابی و نشاط اجتماعی روستاهای خود و حمایت از تیم های روستایی برنامه داشته باشند. وی گفت:  در دولت سیزدهم بالای چهل زمین چمن مصنوعی در روستاهای بخش مرکزی و بخش لیردف احداث شده است و روند نهضت احداث چمن های مصنوعی در روستاهای شهرستان جاسک ادامه دارد و دولت  سیزدهم توجه و نگاه خوبی به ورزش مناطق کمتر توسعه یافته دارد. فرماندار جاسک گفت:  برای اولین بار بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دو زمین چمن در دو روستای کوهستانی و صعب‌العبور منطقه نوگین گیشدان  بخش لیردف احداث شده و به زودی فرش چمن آن ها نصب خواهد شد. وی بیان داشت: از  خادمی مدیر کل ورزش وجوانان استان به خاطر این که توجه خوبی به امر زیرساخت های ورزشی جاسک دارند تشکر می کنم.فرماندار جاسک گفت: برگزاری مسابقات فوتبال در سطح روستا ها  باعث انگیزه بین جوانان روستای می شود و با این کار استعداد ها شناسایی می شوند. مهرانی اظهار داشت : از تیم های حاضر در لیگ های برتر استان  حمایت خواهیم کرد و از تمام ظرفیت های شهرستان به منظور حمایت و تقویت تیم ها ی ورزشی برای حضور قوی در مسابقات استانی استفاده خواهیم کرد و همه دستگاه‌ها باید به ورزش کمک کنند.


عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان از حمایت های فرماندار ، بخشدار مرکزی،  ناحیه مقاومت بسیج  و مدیر کل ورزش وجوانان در امر حمایت از ورزش جاسک تشکر کرد و گفت: امسال با یک برنامه منظم با حمایت فرماندار ، بخشدار مرکزی ، ناحیه مقاومت بسیج و رئیس شورای بخش مرکزی لیک فوتبال روستایی بخش مرکزی را شروع خواهیم کرد.


رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک گفت : برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری با همکاری هئیت فوتبال و کمیته داوران استان در بخش مرکزی جاسک از برنامه های اداره ورزش وجوانان و هئیت فوتبال جاسک می‌باشد. عبدالمجید مرادی بیان داشت:  دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان جاسک فعالیت های خوبی در سطح روستا ها برای شادابی و نشاط جوانان دارند و  بیشتر زمین های چمن در روستاهای بخش مرکزی و لیردف با مشارکت دهیاران و همکاری اداره کل ورزش وجوانان استان احداث شده است.

متولی ورزش و جوانان جاسک گفت: با مساعدت و نظر مثبت بخشدار مرکزی قرار بر این شده که هر روستا نسبت به آمده کردن تیم فوتبال برای حضور در مسابقات لیگ روستا های بخش مرکزی  اقدام کند. مرادی اظهار داشت: نگاه دولت و مقام عالی وزارت ورزش،  شخص استاندار ، مدیرکل ورزش وجوانان ، فرماندار ، بخشدار مرکزی جاسک ، دهیاران، شوراهای اسلامی و  شورای بخش مرکزی نسبت به ورزش جاسک و روستاهای آن  مثبت است و جای تشکر قدردانی را دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت:  از یعغوبی فر رئیس شورای بخش مرکزی و اعضای این شورا به صورت ویژه تشکر می کنم چون به تمام روستاهای  بخش مرکزی و حتی لیردف لباس ورزش مساعدت کرده است.


احمد ارجمند رئيس هيئت فوتبال  علی پیاپ ریس هيئت روستایی ، افشین احمدی مسول کمیته داوران  هيئت فوتبال در خصوص برگزاری  مسابقات لیگ روستاهای بخش مرکزی شهرستان جاسک گزارشی را ارایه کردند. 


در پایان مقرر شد مسابقات فوتبال لیگ روستاهای بخش مرکزی جاسک از مرداد ماه سال جاری در سه منطقه  برگزار شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها