شناسایی و دستگیر قاتل کمتر از ۴۸ ساعت در رودان/ حین درگیری تیر از اسلحه خارج و به سر متوفی اصابت کرد



 رییس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه موی رنگ شده در دستان مقتول، سرنخ اصلی پرونده قتل در شهر بندرعباس بوده است، گفت:پلیس آگاهی استان، قاتل کمتر از ۴۸ ساعت در رودان شناسایی و دستگیر شد.

  

به گزارش صبح ساحل،  سرهنگ عبدالمجید کرمی روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: درپی اطلاع از وقوع قتل یک مرد با اسلحه کمری در منزلش واقع در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با حضور بازپرس ویژه قتل به محل حادثه اعزام و با جسد خونین مقتول روبه رو شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های اولیه چند تارموی رنگ شده شبیه به موی یک زن در دستان مقتول مشاهده و این فرضیه که مقتول با یک خانم قبل از وقوع قتل در منزل حضور داشته است، در ذهن کارآگاهان قوت گرفت که پس از انجام تحقیقات میدانی و تحقیق از شهود و مطلعان مشخص شد مقتول با چند خانم از جمله خانمی به نام معلوم روابط نامتعارف داشته و از طرفی نیز نامبرده حوالی زمان وقوع قتل در اطراف منزل متوفی دیده شده که شناسایی و احراز هویت متهم به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد این خانم متاهل از بستگان مقتول ۳۴ ساله بوده است که با تلاش‌های صورت گرفته و اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد نامبرده پس از وقوع قتل به مقصد شهرستان رودان متواری شده است.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهم به رودان اعزام و با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان، قاتل را در منزلش دستگیر و باتوجه به احتمال مشارکت همسر وی در انجام قتل، متهم دوم نیز که در یک شرکت مشغول کار بود، دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات اولیه از قتل مقتول اظهار بی اطلاعی کرده و هر ۲ اقرار کردند که در زمان وقوع قتل در محل سکونت خود در شهرستان رودان بوده‌اند که باتوجه به تناقض گویی‌های متهمان و مستندات و مدارک در صحنه قتل نهایت متهم خانم لب به اعتراف گشود که به دعوت مقتول به منزل وی رفته و مقتول پس از مصرف مشروبات الکلی در حالی که اسلحه در دست داشته از وی درخواست رابطه نامشروع کرده که با وجود مقاومت وی حین درگیری و کشمکش یک تیر از اسلحه خارج و به سر متوفی اصابت کرده است.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده و درخواست قرار بازداشت موقت به دستگاه قضایی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها