منطقه یک شهرداری بندرعباس:

پیاده راه سلامت بوستان خلیج فارس کلنگ زنی شد


نویسنده: سامیه طهورنیان


کلنگ احداث "پیاده راه سلامت بوستان خلیج فارس" با حضور مدیران شهرداری بندرعباس بر زمین زده شد و شهردار بندرعباس بهره برداری از آن را ظرف سه ماه آینده اعلام کرد.

    

به گزارش صبح ساحل، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس عصر امروز در آیین کلنگ زنی پروژه احداث "پیاده راه سلامت بوستان خلیج فارس" گفت: این پروژه با مشخصات طول مسیر ۱۵۰۰ متری و با عرض دو متر، عصر امروز به مرحله اجرا رسید.
نوبانی افزود: مصالح به کار رفته در این پروژه، کفپوش گرانول از جنس بسیار خوبی ست و اعتبار در نظر گرفته برای احداث آن، ۴۴ میلیارد ریال است.

شهردار بندرعباس از استقبال مردم از پروژه های شهرداری اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات دهی به مردم را به طور مستمر ادامه دهیم.
نوبانی خاطرنشان کرد: از همکاری و اطلاع رسانی رسانه ها در راستای نشر جزییات پروژه های شهرداری بندرعباس بسیار سپاسگذاریم.
نوبانی در خصوص ممنوعیت ورود خودرو به پارک های بندرعباس گفت: برخی افراد با ورود خودروی خود به پارک ها موجب آزار مردم می شود که در این راستا به حفاظت پارک ها ورود جدی داشتیم و ورود خودرو را ممنوع کرده ایم؛ زیرا این مکان ها پارک است نه پارکینگ.



رحمت الله دهقانی، مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس در حاشیه مراسم تشریح کرد: این پروژه پس از افتتاح پیست دوچرخه سواری ۱۸ کیلومتری صورت گرفته و با توجه به ظرفیت ویژه پارک خلیج فارس، بهسازی و توسعه این مکان در دستور کار قرار گرفت.

دهقانی افزود: منطقه یک شهرداری بندرعباس دو پروژه احداث و بهسازی پارک در دستور کار دارد که به زودی به بهره برداری می رسد.
مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس تاکید کرد: در راستای حفظ و نگهداری پارک ها به حمایت و همکاری مردم نیازمندیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها