انهدام خط لوله 300 متری انتقال سوخت قاچاق



صبح ساحل ، حوادث - فرمانده پایگاه دریابانی قشم از شناسایی و انهدام 300 متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل یكی از روستاهای این جزیره خبر داد.

سرهنگ«شهریار فتاحی» با اعلام این خبر گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت مرزبانان این پایگاه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مسیر انتقال سوخت قاچاقچیان را درسواحل یكی از روستاهای این جزیره و زیر ماسه های دریا شناسایی و منهدم كنند.

سرهنگ «فتاحی» در تشریح جزئیات بیشتر این خبر افزود: مرزبانان با استفاده از منابع اطلاعاتی باخبر شدند قاچاقچیان در ساحل روستای صلخ اقدام به راه اندازی و بازرسازی یك خط لوله انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دریا هستند.

وی ادامه داد : براساس این خبر بلافاصله مرزبانان به موقعیت اعزام و پس از كمی جستجو موفق شدند ابتدای این خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دریا پیدا و سریعا اقدام به بیرون كشیدن لوله ها از زیر ماسه های دریا كردند.

سرهنگ شهریار فتاحی فرمانده دریابانی قشم گفت : قاچاقچیان این خط لوله را كه 300 متر طول داشت را با استفاده از لوله های pvc  در سایزهای چهار و پنج اینچی به طرز ماهرانه ای زیر ماسه های دریا پنهان و از آن طریق قصد داشتندسوخت قاچاق را از ساحل به دریا و درنهایت به شناورهای متخلف انتقال دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها