خطیب جمعه بندرعباس خواستار شد:

مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی و محتکران



صبح ساحل ، سیاسی - خطیب جمعه بندرعباس بر مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی و محتکران تاکید کرد.آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت: قوه قضاییه باید با افرادی که در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد می‌کنند و معیشت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد سخت و قانونی کند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان از مردم هم خواست تا با خرید به اندازه مایحتاج ضروری مانع از دامن زدن به افزایش غیراصولی قیمت‌ها شوند.

آیت الله نعیم آبادی غفلت، رشوه و شایعه را سه تهدید مهم در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: دامن زدن به شایعات سبب ضربه زدن به جامعه و ایجاد تشویش می‌شود و شایعه پردازان از خائنان به نظام هستند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ اصول اخلاقی و معنویات در جامعه گفت: احترام به والدین و سالمندان یکی از مهم‌ترین اصول اخلاقی و وظیفه همه افراد است که در دین مبین اسلام به آن تاکید فراوان شده است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها روز آتش نشانی و ایمنی را گرامی داشت و گفت:آتش نشانان انسان‌های مخلصی هستند که از جان و آسایش خود می‌گذرند تا بتوانیم در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

آیت الله نعیم آبادی همچنین با اشاره به هفتم مهرماه روز جهانی قلب افزود: توجه به تغذیه سالم و پرهیز از مصرف زیاد چربی و نمک تاثیر بسزایی در حفظ سلامت قلب دارد که باید به آن توجه کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها