نایب رئیس هیات قایقرانی استان هرمزگان؛

«هدیه کاظمی» در هر تیمی باشد باعث موفقیت آن تیم خواهد شد



صبح ساحل ، ورزشی - حسین نارنجی نسب//  نایب رئیس هیات قایقرانی استان در گفتگو با صبح ساحل بااشاره به مشکلات فراوان رشته قایقرانی درهرمزگان گفت: پیگیری مسایل و مشکلات از وظایف خود هیات است اما با توجه به این که هیات زیر مجموعه اداره کل ورزش وجوانان استان است بعضی از مشکلات را هیات نمی تواند حل کند برای نموه قایق یکی از ملزومات این رشته است که باید اداره‌کل ورزش وجوانان برای هیات تهیه کند. 

وی بیان داشت: با تمام این کمبودها سبب نشده استان درعرصه های ملی وبین المللی حاضر نشود وهمه شاهد هستند که قایقرانی استان از هیات های افتخار آفرین ورزشی استان بوده و در بازی های آسیایی جاکارتا هدیه کاظمی توانست با کسب مدال نقره در رشته آب های آرام برای استان افتخار بیافریند.

آرزو پاسلار افزود: جایگاه این ورزش دراستان جایگاهی خطیر و مهم است  و  قایقرانی در استان از استقبال خوبی از سوی علاقمندان این رشته روبه رو شده می باشد اما نبود امکانات و تجهیزات و مکان مناسب برای تمرین سبب جلوگیری از توسعه بیشتر این رشته بانشاط در بین جوانان شده است.

نایب رئیس هیات قایقرانی استان در رابطه با تیم تایدواتر اظهارداشت: تیم قایقرانی تایدواتر با 10 سال سابقه یکی ازتیم های مطرح در سطح کشور است ودراین مدت صادقی مدیرعامل شرکت تایدواتر یکی از حامیان اصلی ما بوده است ودرسال جاری نیز قائم مقامی نیز از تیم حمایت می کند.

پاسلار عملکرد تیم تایدواتر در مسابقات لیگ برتر کشور را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: در شروع لیگ در دور نخست مسابقات آب های آرام در جایگاه دوم قرار گرفتیم و از شاگردانم این انتظار است که دوره های بعدی با پشتکار و تلاش بیشتر مقام نخست را کسب کنند و در دور نخست یکی از بهترین بازیکنانم هدیه کاظمی را دراختیار نداشتیم و دو مدال طلای ما به نقره تبدیل شد و به همین خاطر در جایگاه دوم قرار گرفتیم.

وی در رابطه باهدیه کاظمی اظهارداشت: هدیه کاظمی در حال حاضر یکی از بهترین قایقرانان ایران وهرمزگان است و حضور این ورزشکار در هر تیمی عامل موفقیت و پیروزی آن تیم می شود. 

وی در خصوص توسعه قایقرانی استان  هم گفت: هیات استان برای قایقرانی یک برنامه بلندمدت دارد که به علت عدم پیست مناسب نتوانسته برنامه هایش را اجرایی کند وسال هاست که قول هایی برای پیست مناسب داده می شود اما عملی نگردیده و انتظار است برای این رشته المپیکی که مدال آور است، مسئولان هرچه زودتر یک پیست مناسب برای آن احداث کنند. 

آرزو پاسلار می گوید: در تمام شرایط سخت آب وهوایی بندرعباس و بدون امکانات مناسب بازیکن پرورش دادام و بیش از 10 ورزشکار تحویل تیم ملی داده ام و مثل گذشته نمی توان با استان هایی که دارای امکانات وتجهیزات هستند ایستاد وباید برای پیشرفت و توسعه این رشته سرمایه گذاری کرد و نمی توان با امکانات فعلی با دیگر استان ها رقابت کرد و باید هرچه زودتر قایق های مناسب برای هیات خریداری شود تا بتوانیم همانطور که درگذشته ورزشکاران استان دراین رشته افتخارآفرین بودند دوباره افتخار آفرینی خود را تکرار کنند. 

وی در پایان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات استانی قایقرانی اسلالوم و آب های آرام برگزار شد که در نتیجه تیم های آوش، مقاومت بسیج و باشگاه آبی کوثر بندر به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند وتیم زورق سواران جام اخلاق را دریافت کرد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها