هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور:

زور آلومینیوم المهدی به نفت تهران نرسید



 صبح ساحل، ورزشی _  هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با تساوی خانگی آلومینیوم المهدی ، توقف استقلال دراصفهان و برگزارنشدن سه دیدار به دلیل آلودگی هوا به پایان رسید.

آلومینیوم المهدی هرمزگان در هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس  میزبان نفت تهران بود که این دیداردرپایان نوددقیقه  بدون گل به پایان رسید. در این دیدار که با حضور بیش از 7 هزار تماشاگر برگزار شد دو تیم در مجموع بازی کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند و تعداد موقعیت های این دیدار کمتر از انگشتان یک دست بود.

در این دیدار آلومینیوم از پنج بازیکن هرمزگانی در ترکیب خود سود می برد که این بازیکنان نیز نتوانستند موجب کسب سه امتیاز برای این تیم شوند. از جمله معدود موقعیت های این دیدار می توان به شوت های خطرناک رضا ناصحی و میلاد میداودی برای آلومینیوم و همچنین موقعیت دقایق پایانی امین منوچهری برای تیم نفت تهران اشاره کرد.

آلومینیوم با کسب این یک امتیاز در جدول 21 امتیازی و همچنان در رده چهاردهم باقی ماند و نفت تهران نیز 27 امتیازی شد. در سایر دیدارهای این گروه تیم ملوان بندرانزلی در خانه با یگ گل مقابل صبای قم شکست خورد. نفت آبادان در خانه مقابل فجر سپاسی شیراز یک بریک متوقف شد. تيم فوتبال تراکتورسازي با پيروزي پرگل برابر مس به رده دوم صعود کرد. این بازی درکرمان انجام شد که در پایان تراکتورسازی با گل های  سيدمهدي سيد صالحي  که در دقايق 35 و 13 و جواد کاظميان در دقيقه 53 در مقابل تک گل مس که در دقیقه  20 توسط مهرداد کريميان به ثمر رسید سه بریک به پیروزی دست یافت.

سايپا  و فولاد خوزستان در کرج  يک بریک به کار خود پایان دادند. جونيور تورتا دقيقه 13 براي سايپا و مهدي نوري در دقيقه 17 براي فولاد خوزستان گلزنی کردند. در آخرین دیدار لیگ برتر در هفته بیستم  هم استقلال و ذوب آهن امتيازات را تقسيم کردند.ديدار تيم هاي ذوب آهن و استقلال با حضور بيش از 5 هزار تماشاگر در هواي سرد فولاد شهر برگزار شد.استقلال تا قبل از اين بازي 37 امتيازي و ذوب آهن 17 امتيازي بود و با اين نتيجه جايگاه هيچ‌کدام از اين دو تيم در جدول تغييري نکرد.

سه دیدار این هفته هم تحت شعاع آلودگی هوای تهران قرار گرفت و انجام نشد. 

ديدار پيکان و داماش گيلان ، پرسپولیس وگهردرود و راه آهن با سپاهان دیدار های بودند که به دلیل آلودگي هواي تهران لغو شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها