گزی و طوفان بونجی بر سکوی قهرمانی ایستادند




مسابقات فوتسال جام رمضان روستای آغوشک بخش مرکزی جاسک که با شرکت هفت تیم زیر نظر هیات روستایی و بازی‌های بومی و محلی و همکاری اداره ورزش و جوانان ، دهیاری و شورای اسلامی روستای آغوشک در زمین ورزشی روستای آغوشک در جریان بود با قهرمانی تیم خوب وجوان روستای گزی به پایان رسید. 


در بازی فینال تیم روستای گزی  درضربات پنالتی بانتیجه سه بر صفر  تیم خشکاری راشکست داد و قهرمان شد و تیم روستای خشکاری دوم شد. درمراسم اختتامیه و اهداء جوایز مسابقات  رادمهرفرماندارجاسک،مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان ،میرزایی بخشدار مرکزی ،محمد رحیمی رئیس شورای بخش مرکزی و زارعی رئیس آب و فاضلاب روستایی حضور داشتند که محمد رادمهر فرماندار جاسک  گفت: ورزش می تواند موجب شادابی و سلامتی و نشاط جامعه را به وجود آورد.


وی بیان داشت: روستاهای شهرستان جاسک دارای استعدادهای فراوانی هستندو امکانات ورزشی در روستاها بسیار کم و محدود است و باید تلاش کنیم امکانات زیر ساختی ورزشی در روستاها بیشتر احداث شود.وی با تشکر از زحمات و تلاش رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت : اداره ورزش و جوانان جاسک امکانات محدود دارد اما کار خودش را به درستی انجام می دهد و در ماه مبارک رمضان در تمام روستاها شادابی و نشاط ایجاد کرده است و شادابی و نشاط در روستاها موجب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.


فرماندار جاسک از شورا و دهیار و مسئولین برگزار کننده این مسابقات تشکرد کرد و  گفت: برای احداث زمین ورزشی چهار روستای آغوشک در کمیته برنامه ریزی امسال تلاش می‌کنم اعتبار آن را مصوب کنیم .در این مسابقات یوسف تارین  بهترین دروازبان،محمد زیرکی بهترین بازیکن و آقای گل این مسابقات به صورت مشترک به  اسماعیل صفاریان فرد، سیف پسند و عبدالله سلیمانی رسید. تیم اخلاق اتحاد بریزگ، بهترین خط حمله تیم استقلال ،بهترین خط دفاع روستای خشکاری شناخته شدند.
 طوفان به عنوان قهرمانی دست یافت .


سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در بونجی با قهرمانی طوفان بونجی به پایان رسید.
سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در روستای بونجی که با شرکت ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی زیر نظر هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی در سالن روستای بونجی جام مرحوم عزیزالله لشکری زاده برگزارشد با قهرمانی تیم  طوفان بونجی به پایان رسید.
تیم طوفان بونجی در فینال پنج برصفرتیم موبایل رشیدی را شکست داد تا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.  درمراسم اهداء جوایز این مسابقات  رادمهر فرماندار جاسک ،میرزایی بخشدار مرکزی،محمد رحیمی رئیس شورای بخش مرکزی، عیسی رخ سفید رئیس آموزش‌و‌پرورش ، مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان ،زارعی رئیس اداره آب فاضلاب روستایی حضور داشتند که جام و مدال قهرمانی تیم ها به آن ها اهدا شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها