در پي مفقود شدن صدرالساداتي ها صبح ساحل تحليل كرد:

گم شده در خیال



شورای سردبیری

طی این سال ها مردم نشان داده اند که درجای خود یعقوب گونه چشم انتظار حقانیت خواهند بود اما صحنه سازی برادران یوسف را هم فراموش نخواهند کرد...

بازی قایم موشک کودکی را به یاد بیاورید؛ در هیاهوی کودکیمان گم می شدیم تا دیگران پیدایمان کنند، چه کیفی می کردیم و چه شوقی داشتیم. تمام هیجانش به این بود که خودمان دانسته مخفی می شدیم و کس دیگرنمی دانست. داستان گم شدن و مخفی شدن روحانی مشهور شهرمان به همراه برادران بی شباهت  به بازی دوران کودکی نیست. روح اله داستان دست در دست اخوان قایم شده اند وگویا ملت و مردم را در سمت دیگر بازی قرار داده اند تا چشم گذاشته و با ندای آقایان به دنبال آنها بگردند. حال که سرنخی پیدا شده و پیدا گشته اند -شاید هم پیدایشان کرده اند، کسی چه می فهمد - بازی جدید کی بود کی بود من نبودم راه افتاده است.کودک درون صدرالساداتی ها هنوز فعال است و انگار با خاطرات بازی های کودکی شان زندگی می کنند. اما از برادران صدرالسادات خواهش می کنیم این علاقه شان به کارهای کودکانه باعث نشود مردم عزیز را وارد بازی کنید و آنها را به بازی بگیرید. این مردم دوست ندارند بازیچه باشند.
  
  
  
ماجرا از جایی شروع شد که بامداد پنجشنبه وحید اشتری فعال رسانه ای در صفحه توئیتر و کانال تلگرامی خود خبر از مفقود شدن عضو مجلس خبرگان رهبري (سیدروح اله صدرالساداتی) و 3 سرنشين يك خودرو ( سیدمهدی صدرالساداتی و سیدرضا صدرالساداتی و مجتبی پرگر) داد و نوشت: «سيدمهدي ‎صدرالساداتي ساعت 5/2 بامداد چهارشنبه 13 شهريور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس. تا الآن نزديک 24 ساعت است که هم گوشي خودش خاموش است هم راننده و افرادي که با وي بوده‌اند. همه نگرانند. فرودگاه مي‌گويد حتي ديشب بليت هواپيما را هم از گيت نگرفته‌اند. سيدمهدي مثل بقيه اخيرا چندين بار تلفني و پيامکي تهديد شده بود. خوشبينانه‌ترين اتفاق اين است که ‎بازداشت شده باشد.» ساعاتی بعد و در حالی‌که انواع گمانه‌زنی‌ها درباره مفقودان ادعایی در حال بازنشر بود، یک کانال تلگرامی ادعا کرد افراد مزبور با حکم دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شده‌اند اما دادسرای ویژه روحانیت بلافاصله این خبر را تکذیب کرد.
  
  
   
صدرالساداتی‌ها 'ربوده و مفقود نشدند'
جمعه ۱۵ شهریور، یک روز پس از انتشار پر حجم داستانهای مختلف، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرو این خبر در گفت‌وگو با «خبرگزاری فارس» اظهار داشت:"آقایان صدرالساداتی ربوده و مفقود نشدند و کسی هم آنها را به جایی منتقل نکرده است.»
وی افزود: خودشان در مسیر قم-تهران یعنی اطراف مجموعه خدماتی مهتاب، تصمیم می‌گیرند که موبایل‌هایشان را خاموش کنند و به قم برگردند که نهایتا این تصمیم را اجرایی و موبایل خود را خاموش کرده و به قم برمی‌گردند.
نماینده مردم قم در ادامه بیان کردند: آنها به منزل برادر آقای غفاری (غفار عباسی مراغه‌ای) می‌روند و به کسی هم خبر نمی‌دهند و خانواده آنها نیز بی‌اطلاع بودند.
  
به گفته‌ی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس؛ «هیچ محدودیتی وجود نداشته و بعد نیروهای امنیتی تلاش کردند که به نحوی ردی از اینها پیدا کنند که این اتفاق می‌افتد و می‌بینند که آنها در یک خانه به اختیار خودشان بدون اینکه کسی از آنها اطلاعی داشته باشد حضور داشتند؛ حال اینکه نیت و انگیزه آنها چه بوده و چه کاری می‌خواستند انجام دهند را نمی‌دانیم اما موضوع این گونه بوده و هیچ برخورد قضایی هم وجود نداشته و هیچ کسی هم آنها را به اقدامات این چنینی هدایت نکرده و به اختیار خود خودشان بوده است.»
 
نماینده قم در مجلس اضافه کرد: «تلاش هم شده که در محلی که استراحت یا اختفا صورت گرفته است نیروهای امنیتی با تلاش زیاد آنجا را پیدا کنند، البته از شب گذشته هم موضوع مشخص است و خانواده آنها هم خبر دارند و محل حضور تقریباً لو رفت و مشکل خاصی هم نیست. "
طی این سال ها مردم نشان داده اند که درجای خود یعقوب گونه چشم انتظار حقانیت خواهند بود اما صحنه سازی برادران یوسف را هم فراموش نخواهند کرد. اینکه فردی در این سطح سیاسی و جایگاه اجتماعی که به واسطه همین مردم گرفته چنین اقدامی انجام دهد نه تنها قابل قبول نیست بلکه جا دارد دستگاه های امنیتی و نظارتی وارد عمل شوند شاید لایه های پنهان موارد اینچنینی ضربات جبران ناپذیری به همراه‌آورد.
موج سواری جریانات رسانه ای ضد انقلاب و سکوت آقایان در طول این مدت دستگاه های امنیتی و قضایی را به چالش می کشد و اینگونه به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به خدمتگزاران خودشان هستند که نمی توان از این مورد به سادگی گذشت.
آخرین پیام های صدرالساداتی
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مهدی صدرالساداتی دو روز قبل با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود رسماً پس از ٧٢ ساعت اعلام حضور کرد. او در این استوری اینستاگرامی که ساعت 11:19 دقیقه جمعه‌شب ثبت شده عکسی از تابلوی سبز بزرگراه‌ها منتشر کرده که نشان می‌دهد در ٥کیلومتری کیاسر است. صدرالساداتی ذیل این عکس نوشته "نه در قم هستیم و نه در اختفای اختیاری". در استوری دیگر عنوان کرده است: "همراهی اینجانب از ابتدای سفر به بندرعباس تا شرایط کنونی فقط و فقط به درخواست برادر بزرگتر و بزرگوارم سید روح اله صدرالساداتی (نماینده محترم هرمزگان در خبرگان رهبری) بوده است و ایشان توضیحات خود را بیان خواهد کرد و بنده در این زمینه سکوت خواهم کرد"
  
حال منتظر می مانیم تا صدرالساداتی ها شفاف سازی کنند و در صورت اشتباه از مردم عذرخواهی کرده و بدانند در صورت قصور، بخشش چنین اشتباهی ممکن نخواهد بود. اگرجایگاهی دارید به برکت این مردم است. جوان انقلابی امروز مطالبه گر و هوشیار است و گوش به فرمان ندای ولی امر مسلمین امام خامنه ای جهت اقدام ضروری خواهد بود تا نگذارد جریان افراطی و دشمنان قسم خورده انقلاب به خواسته های خود برسند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها