قطار گردشگری خلیج فارس تا خزر راه اندازی می شود



به گزارش صبح ساحل ، «ابراهیم کریمی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۳ مهر) در جلسه شورای برنامه ریزی استان گلستان اظهار کرد: کمیته هماهنگی برای بهره گیری از ظرفیت گردشگری آب بندان ها، سدها و تالاب انجام شده است و در ساری در این خصوص یک نشست برگزار شد تا سدها و تالاب ها پیوست گردشگری داشته باشند.

 مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی گلستان ادامه داد: در  نشست ساری مصوب شود  کمیته هماهنگی بین دو دستگاه آب منطقه ای و گردشگری به منظور استفاده از ظرفیت تالاب ها، سد ها و آب بندان ها شکل بگیرد.

 کریمی به موضوع راه اندازی قطار گردشگری خلیج فارس تا خزر اشاره کرد و افزود:  به این موضوع  در جلسه سوم شورای برنامه ریزی تاکید شد  تا خط راه آهن گردشگری خزر تا خلیج فارس راه اندازی شود و راه آهن در این خصوص  اعلام آمادگی کرد.

 وی بیان کرد: درخواست داریم ایجاد قطار گردشگری خلیج فارس تا خزر  در مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان در نظر گرفته شود.

 مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی گلستان یادآور شد: با استان هرمزگان جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد  و در بین استان و راه آهن توافق صورت گرفته است و بنا شد استاندار مکاتباتی با راه آهن داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها