محدودیت های ترافيكي ويژه مراسم ۱۳ آبان در بندرعباس



رئيس پليس راهنمايي و رانندگي هرمزگان از اعمال محدودیت ها و تمهيدات ترافيكي ویژه در روز دوشنبه۱۳ آبان ماه دربندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل،سرهنگ « مجید صالح پور » در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اجتماع عظيم مردم مومن ،انقلابی و ولایتمدار استان و راهپیمایی دانش آموزان به منظور گرامیداشت یوم الله 13آبان و روز دانش آموز در روز دوشنبه ،مسیر راهپیمایی مراسم 13 آبان از میدان حضرت امام (ره) تا میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی این مراسم از ساعت 6 صبح روز 13 آبان برگزار خواهد شد، افزود: از ساعت 6 صبح، محدودیت توقف از میدان حضرت امام(ره)تا میدان انقلاب و همچنین کلیه خیابان هایی که به این خیابان منتهی می شوند اجرا خواهد شد و از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم در این مسیر محدودیت تردد اجرایی خواهد شد.

 

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: از شهروندان تقاضا داریم با مأموران همکاری لازم را داشته باشند و جهت تردد از مسیرهای جایگزین مانند بلوار شهید چمران،بلوار شهید حقانی،بلوار ناصر و بلوار ساحلی استفاده کنند.

 

وی از كليه رانندگان خواست: از مسدودکردن خیابان ها و پارك خودرو در مسيرهاي اعلامي خودداري و با مجموعه راهور كه جهت روان سازي ترافيك و برگزاري هرچه با شكوه تر شدن مراسم مستقر هستند همكاري کنند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها