امام جمعه بندرعباس: حضور بسیج پررنگ‌تر شود



به گزارش صبح ساحل ، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: پررنگ شدن نقش بسیج و تفکر بسیجی در جامعه می‌توان موجب شکست توطئه دشمن می‌شود.
خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه همه مردم کشور بسیجی هستند، گفت: نقش نیرو‌های بسیجی در ایجاد امنیت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی غیرقابل انکار است.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ۱۲ آذر و روز قانون اساسی، مردم و سیاستمداران کشور را به ایجاد وحدت بیشتر بر محور قانون اساسی دعوت کرد.
امام جمعه بندرعباس گفت: ایران تنها کشور در جهان است که اصل نظام خود را که همان جمهوری اسلامی است به رأی مردم گذاشته است.
حجت الاسلام عبادی زاده همچنین با اشاره به ۷ آذر و روز نیروی دریایی ارتش افزود: نقش نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس نقشی ستودنی و غیرقابل انکار است.
خطیب جمعه بندرعباس گفت: نیروی دریایی ارتش در روز‌های نخست جنگ تحمیلی با ضربه زدن به ناوگان نیروی دریایی رژیم بعث عراق، مانع فعالیت مؤثر ماشین جنگی آن‌ها تا پایان جنگ شد.
وی افزود: امروز نیز نیروی دریایی ارتش با حضور در آب‌های آزاد، عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشد.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به اثرات مخرب طلاق در جامعه گفت: ضعف ایمان، توقع‌های نابجا، تجمل گرایی و اسراف، بی اعتنایی به خواسته‌های یکدیگر، دخالت‌های غیرمعمول خانواده‌ها و ازدواج‌های خیابانی از مهم‌ترین عوامل طلاق در بین زوج‌ها است.
پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش نیز با تبریک فرارسیدن روز نیروی دریایی ارتش گفت: در روز‌های نخست جنگ تحمیلی نیروی دریایی راهبردی ارتش با عملیات‌های نظامی جانانه و غرورآفرین در مقابل رژیم بعث عراق، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در خلیج فارس و دریای عمان به رخ دشمنان کشید.

 
 
 
امیر دریادار افشین تاشک افزود: در دوران جنگ تحمیلی نخستین نیروی کشور بودیم که در مقابله با توطئه‌های رژیم بعث عراق، خلیج فارس و دریای عمان را برای دشمنان ناامن و خطوط مواصلاتی کشتی رانی را برای کشتی‌های تجاری و نفتکش ایرانی امن کردیم.
وی با اشاره به اینکه ایثارگری‌های نیروی دریایی ارتش امروز هم ادامه دارد، گفت: ما با تبدیل کردن تحریم‌ها و تهدید‌ها به فرصت، توانستیم بسیاری از تجهیزات دفاعی را با دانش بومی، بسازیم و یا بازسازی کنیم.
وی افزود: اکنون نیروی راهبردی ارتش با حضور در آب‌های آزاد علاوه بر نمایش قدرت و سیادت در دریا، پیام صلح و دوستی را به همه کشور‌های منطقه و فرامنطقه ارسال می‌کند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها