کنگره 1500 شهید هرمزگان جلوه بی‌نظیر پاسداشت فرهنگ ایثار است



امام جمعه بندرعباس گفت: برگزاری با شکوه کنگره 1500 شهید هرمزگان با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، جلوه‌ای بی نظیر از پاسداشت فرهنگ ایثار است.

فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن برگزاری کنگره 1500 شهید استان هرمزگان در ابعاد ملی و حضور ده‌ها میهمان مهم کشوری در این کنگره، اظهار کرد: پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی به این کنگره جلوه‌ای بی‌نظیر از پاسداشت خون مطهر شهدای دلاور هرمزگان و گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران این خطه از ایران اسلامی است.

وی افزود: برگزاری با شکوه این کنگره، پاسداشت فرهنگ ایثار برای میهن اسلامی‌مان است و زحمات فراوانی از سوی مجموعه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی استان بخصوص سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برای این کنگره صورت گرفته که باید نهایت بهره‌برداری از آن بخصوص برای نسل جوان و دانش‌آموز استان صورت گیرد.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که برنامه‌های متنوعی در حاشیه این کنگره نیز تدارک دیده شده است، به برگزاری مراسم ازدواج 1500 زوج جوان هرمزگانی در شب گذشته اشاره و عنوان داشت: به برکت خون پاک شهدا، هر برنامه‌ای که به نیت این عزیزان برگزار شود، عظمت و شکوه می‌یابد و ازدواج آسان این زوج‌های جوان الگویی برای دیگر زوج‌ها است که زندگی خود را بدور از تشریفات و با توکل به خدا آغاز کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده همچنین با اشاره به ضرورت تبیین گام دوم انقلاب اسلامی برای جوانان، تصریح کرد: گام دوم انقلاب واجد حرکت‌ها و شیوه‌هایی است که روحیه انقلابی و خدمتگزاری را در میان مسؤولان تقویت کرده و در عین حال جوانگرایی را در همه امور تسریع بخشد و بر همه جوانان نخبه هرمزگان واجب است که خود را مخاطب این بیانیه عمیق و اعتقادی قرار دهند.

وی یکی از توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را دور کردن مردم از مسؤولان و فاصله انداختن میان نظام و مردم از یکدیگر دانست و گفت: نسخه ارزشمند بیانه گام دوم انقلاب اسلامی، بر همه این توطئه‌ها چیره شده و نظام را به مسؤولانی متعهد، جوان، کارآمد و لایق مجهز خواهد کرد که در برابر هر دسیسه‌ای با بصیرت ایستادگی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش ابتدایی سخنان خود به موضوع طلاق در جامعه اشاره و از خانواده‌ها خواست تا الگوهای مناسب اخلاقی و رفتاری را برای جوانان معرفی و جلوی انحراف در زندگی‌ها بخصوص با شبیخون فرهنگی دشمن را بگیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها