طرح گردشگری با اعتبار 242 میلیارد ریال در قشم افتتاح می شود



طرح حوزه گردشگری، تفریحی و ورزشی با افزون بر 242 میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای 86 نفر در دهه مبارک فجر افتتاح می شود.
به گزارش صبح ساحل، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه هم اینک شش هزار و 274 تخت در 45 هتل، 15 هتل آپارتمان و 12 مهمانپذیر به مهمانان جزیره خدمات اقامتی ارائه می کنند، افزود: با افتتاح این دو هتل مجموع تخت های اقامتگاهی جزیره به شش هزار و 524 تخت افرایش می یابد.
مرتضی شیخ زاده همچنین از افتتاح یک کاشانه مهمان در شهر سوزای جزیره قشم با ظرفیت پذیرش 25 مهمان خبر داد و از بهسازی و توسعه یک موزه روستایی و یک سفره خانه سنتی نیز به عنوان بخش دیگری از طرح های این معاونت در دهه فجر نام برد.
وی ادامه داد: افتتاح یک کلوپ غواصی و تفریحات دریایی در این ایام هم ظرفیت تفریحات دریایی برای علاقمندان به این رشته هیجان انگیز را افزایش خواهد داد.
به گفته وی، در این ایام همچنین دو پروژه چمن مصنوعی در روستاهای هُلر و زینبی هم با هدف افزایش رفاه و تسهیلات جامعه محلی افتتاح خواهد شد.
شیخ زاده با اعلام اینکه یک شرکت فعال در حوزه بازی ها و تفریحات ورزشی هم در این ایام افتتاح می شود؛ اظهار امیدواری کرد که افتتاح این پروژه ها موجب ارتقای روحیه امید و نشاط قشموندان و گردشگران جزیره شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها